آغاز به‌کار روکشی و لکه‌گیری آسفالت در سطح شهرستان ایذه
آغاز به‌کار روکشی و لکه‌گیری آسفالت در سطح شهرستان ایذه

سرپرست شهرداری ایذه از آغاز به‌کار لکه‌گیری و روکشی خیابان‌های شهرستان ایذه در روزهای اخیر خبر داد. به گزارش ایزنا، انوشیروان بهرامی با اشاره به مشکلات زیاد در سطح آسفالت شهر اظهار کرد: وضعیت آسفالت در خیابان‌های شهر در حالت نابسامانی قرار دارد و با پیگیری‌های انجام شده باید منتظر ایجاد یک تحول بود. وی […]

سرپرست شهرداری ایذه از آغاز به‌کار لکه‌گیری و روکشی خیابان‌های شهرستان ایذه در روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش ایزنا، انوشیروان بهرامی با اشاره به مشکلات زیاد در سطح آسفالت شهر اظهار کرد: وضعیت آسفالت در خیابان‌های شهر در حالت نابسامانی قرار دارد و با پیگیری‌های انجام شده باید منتظر ایجاد یک تحول بود.

وی با بیان اینکه ۳ اکیپ برای رفع مشکل آسفالت در سطح شهر در نظر گرفته شده است، افزود: این ۳ اکیپ به‌صورت همزمان در سطح محلات و خیابان‌های شهر اقدام به انجام کار لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها خواهند کرد.

سرپرست شهرداری ایذه با بیان اینکه فعالیت‌های خدماتی در سطح شهر به‌صورت روزانه و ادامه‌دار خواهد بود، خاطرنشان کرد: بدون شک مشکلات موجود در این شهر با انجام یک برنامه‌ریزی صحیح و حساب شده رفع خواهد شد و برای انجام کیفی و کامل آن نیازمند زمان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود که کار تعمیر و روکشی آسفالت به‌سرعت در شهر انجام شود تا شهروندان هرچه سریع‌تر از مشکل آسفالت در شهر رهایی یابند.

فارس/