اجرای دوره «پیشگیری از اعتیاد» توسط کمیته امداد ایذه
اجرای دوره «پیشگیری از اعتیاد» توسط کمیته امداد ایذه

مدیر کمیته امداد ایذه از اجرای دوره «پیشگیری از اعتیاد» و «مشاوره رایگان» یرای خانواده‌های تحت پوشش این اداره خبر داد. به گزارش ایزنا، محمدرضا پرویزپور اظهار کرد: این طرح به‌منظور جلوگیری از افراد و اقشار مختلف جامعه در نهاد کمیته امداد شهرستان برگزار شد. وی با بیان اینکه زنان به ویژه زنان مطلقه، همسر […]

مدیر کمیته امداد ایذه از اجرای دوره «پیشگیری از اعتیاد» و «مشاوره رایگان» یرای خانواده‌های تحت پوشش این اداره خبر داد.

به گزارش ایزنا، محمدرضا پرویزپور اظهار کرد: این طرح به‌منظور جلوگیری از افراد و اقشار مختلف جامعه در نهاد کمیته امداد شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه زنان به ویژه زنان مطلقه، همسر در زندان و جوانان در معرض اعتیاد، جزو اولویت‌های این طرح و برنامه بوده‌اند افزود: با توجه به خطرات و آسیب‌های مختلف مواد مخدر به‌ویژه آسیب‌های اجتماعی آن، برای برگزاری کارگاه‌های این‌طرح از کارشناسان نیروی انتظامی به‌منظور ارتقا سطح آگاهی مددجویان در این‌باره دعوت به‌عمل آمد.

مدیر کمیته امداد ایذه در ادامه با اشاره به دیدار امام جمعه این شهرستان با دانش‌آموزان ساکن در مجتمع فرهنگی این اداره خاطرنشان کرد: در این بازدید که به‌منظور بازگشایی این مرکز صورت گرفت از خدمات‌رسانی، کمک به حفظ خانواده و اشتغال‌زایی به‌عنوان مهمترین اقدامات کمیته امداد در شهرستان‌ها یاد شد.

این مسئول با اشاره به انجام خدمات رایگان مشاوره‌ای برای مددجویان خاطرنشان کرد: این اداره با ارائه بیش از ۷۲۰ مورد مشاوره به‌صورت رایگان برای حفظ سلامت خانواده‌های تحت پوشش اقدام کرده است.

وی علاوه بر حفظ سلامت رو ح و روان، بالا بردن عزت نفس در خانواده‌های تحت پوشش را از دیگر اهداف اجرای این فعالیت دانست و تصریح کرد: این مشاوره‌ها به‌صورت کاملا رایگان انجام و هزینه‌های آن نیز از طریق محل اعتبارات پرداخت خواهد شد.

پرویزپور در پایان گفت: با اجرای این طرح امیدواریم که خانواده‌های تحت پوشش در جهت سلامت پیش بروند و کمیته امداد نیز با توجه به فقر مالی موجود در خانواده‌های مددجو و رفع مواردی که می‌تواند باعث ایجاد مشکلات برای این خانواده‌ها شود این برنامه را اجرا کرد.

انتهای پیام/فارس/