حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب تقویت مقاومت می‌شود
حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب تقویت مقاومت می‌شود

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب تقویت مقاومت می‌شود.   به گزارش ایزنا، حجت‌الله درویش‌پور امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: با توجه به گرمی هوا و روزه‌داری مردم، استقبالی که توسط مردم این شهرستان انجام شد بسیار بی‌نظیر بود و این […]

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب تقویت مقاومت می‌شود.

 

به گزارش ایزنا، حجت‌الله درویش‌پور امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: با توجه به گرمی هوا و روزه‌داری مردم، استقبالی که توسط مردم این شهرستان انجام شد بسیار بی‌نظیر بود و این حضور دلالت بر این دارد که مردم ایران عموما طرفدار مظلوم هستند و همیشه علیه ظلم و ستم بوده‌اند.

وی افزود: مردم ایران با حضور خود نشان دادند که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و دینی آماده فداکاری هستند و چون به مردم مسلمان فلسطین ظلم شده است از این راه حمایت‌های خود را از آنها دریغ نمی‌کنند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ایران به هواداری از مظلومانی که در نقاط مختلف دنیا زیر فشار هستند، آماده فداکاری بوده و هستند و این حضور در راهپیمایی روز قدس نشان از اهمیتی است که مردم ایران هم برای مسلمانان، اسلام و مستضعفان قائل هستند.

درویش‌پور در پایان گفت: پیام این حضور کمک به تقویت گروه‌ها و نیروهای مقاومت در سرزمین‌های اسلامی و به‌ویژه در فلسطین خواهد بود که امیدواریم این پشتیبانی و مقاومت‌ها روزی منجر به آزادی فلسطین و برقراری حکومت اسلامی شود.

فارس/