شهردار ایذه دوشنبه معرفی می‌شود/شایعات فضای مجازی برای تخریب شورا است
شهردار ایذه دوشنبه معرفی می‌شود/شایعات فضای مجازی برای تخریب شورا است

رئیس شورای شهر ایذه از انتخاب شهردار جدید تا قبل از پایان سال و بدون تاثیرگذاری سفارشات فامیلی خبر داد. به گزارش ایزنا، هدایت‌الله سلحشور با اشاره به جلسه انتخاب شهردار جدید این شهر اظهار کرد: این جلسه شب گذشته با حضور تمام اعضای شورای شهر در ساختمان این نهاد برگزار شد و گزینه‌های پیشنهادی […]

شورا شهررئیس شورای شهر ایذه از انتخاب شهردار جدید تا قبل از پایان سال و بدون تاثیرگذاری سفارشات فامیلی خبر داد.

به گزارش ایزنا، هدایت‌الله سلحشور با اشاره به جلسه انتخاب شهردار جدید این شهر اظهار کرد: این جلسه شب گذشته با حضور تمام اعضای شورای شهر در ساختمان این نهاد برگزار شد و گزینه‌های پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این جلسه در پایان بدون نتیجه برای انتخاب گزینه اصلی شهرداری به اتمام رسید، افزود: بر این اساس تصمیم‌گیری برای انتخاب نهایی به یکی از جلسات هفته آینده در روزهای شنبه یا دوشنبه موکول شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ایذه با تاکید بر اینکه روز دوشنبه شهردار این شهر معرفی خواهد شد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طبق قانون برای هر سرپرستی ۳ ماه بیشتر در نظر گرفته نمی‌شود، ما باید تا قبل از پایان سال که زمان ۳ ماهه نیز تمام است انتخاب خود را انجام داده باشیم.

سلحشور با ابراز گلایه از برخی کاربران فضای مجازی در شهرستان به‌دلیل موضع‌گیری بر ضد شورا و خودش تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای از شهروندان با عدم اطلاع از دلیل تاخیر در انتخاب شهردار اقدام به تخریب و ایجاد ذهنیت بد در مورد این نهاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه دلیل تاخیر در این انتخاب متقاعد کردن سایر اعضا برای گزینه مورد نظر من نبوده است گفت: با توجه به قرار داشتن در روزهای انتخابات، هریک از اعضای شورای شهر به‌عنوان عوامل اجرایی انتخابات در حوزه‌های مختلف شهرستان فعالیت می‌کردند و پس از آن شمارش آرا و حضور در جو انتخاباتی باعث تاخیر در تشکیل جلسه شد.

سلحشور با بیان اینکه هر یک از اعضای شورای شهر عقاید و گزینه مورد نظر خود را برای شهردار آینده دارد، تشریح کرد: بدون شک شهردار آینده با رای اکثریت اعضای شورا انتخاب خواهد شد و من به تنهایی نمی‌توانم نقشی داشته باشم.

وی با درخواست از مدیران گروه‌های مجازی در شهرستان در جهت کنترل فضای ایجاد کرده افزود: انتظار می‌رود کسانی که مسئولیت گروه‌های مجازی را دارند نسبت به مباحث مطرح شده حساسیت بیشتری را به خرج دهند.

گفتنی است؛ پس از اعلام استعفای شهردار ایذه در ۳ ماه گذشته و همراهی برخی از موافقان شهردار با مخالفان در جهت امضای طرح استیضای وی، گمانه‌ها حمایت این افراد توسط مخالفان برای اجرای برنامه‌هایشان در فضاهای مختلف بالا گرفت.

از این‌رو در فضای مجازی و فضاهای گوناگون مطرح شد که برخی از اعضای شورای با دادن وعده شهرداری به گزینه برخی از اعضای مخالف خود؛ رای آنها برای به شورا کشاندن برای برکناری شهردار اسبق گرفته‌اند.

از این رو چند ورزی است که این مباحث در فضاهای مختلف باعث دلخوری عضو ارشد شورای شهر شده است و وی این موارد را تخریبی بیش ندانسته است.

انتهای پیام/