مردم ایران «روز قدس» را جهانی کردند
مردم ایران «روز قدس» را جهانی کردند

امام جمعه ایذه گفت: مردم ایران با حضور چشمگیر خود در «روز قدس» آن را به کشورهای دیگر صادر و این روز را جهانی کرده‌اند.   به گزارش ایزنا، حجت‌السلام سید کمال موسوی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس با تقدیر از حضور پررنگ مردم در این روز بزرگ، اظهار کرد: از مردم […]

امام جمعه ایذه گفت: مردم ایران با حضور چشمگیر خود در «روز قدس» آن را به کشورهای دیگر صادر و این روز را جهانی کرده‌اند.

 

به گزارش ایزنا، حجت‌السلام سید کمال موسوی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس با تقدیر از حضور پررنگ مردم در این روز بزرگ، اظهار کرد: از مردم شهرستان ایذه که با زبان روزه و در این هوای گرم و بعد از شب قدر که احیاء داشتند، یک حضور بسیار فعال و پرشور داشتند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: برخی می‌گویند که حضور مردم و شعارهایی که علیه نظام‌های سلطه و استکبار در این روز داده می‌شود چه تاثیری دارد؟ این دسته افراد بدانند این، یک نوع احساس همدلی و همزبانی با ملت مظلوم فلسطین است.

موسوی تصریح کرد: همان‌طور که اگر خود ما مصیبت زده شویم افرادی جهت تسکین همراهی‌مان کنند این مصیبت و درد آن بر ما کاسته می‌شود و التیام پیدا می‌کند، ما نیز باید ملت‌های مظلوم و دردکشیده نظیر فلسطین را تسکین دهیم.

فارس/

امام جمعه ایذه با بیان اینکه مردم فلسطین قدردان مردم ایران هستند چون تنها ما را به‌عنوان پشتیبان و همراه خود دارند گفت: فلسطینیان در مصاحبه‌های خود همواره از حمایت‌های مردم ایران، رهبر انقلاب و امام راحل تشکر و قدردانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: در پی این حضور چشمگیر خواهیم دید که جهانیان درمی‌یابند مردم فلسطین، عراق و یمن تنها نیستند و پشتیبانی‌هایی خواهند داشت.

موسوی ادامه داد: پیش از انقلاب،دولتمردان ایران زمان به‌عنوان یکی از حامیان و طرفداران جبهه اسرائیل بودند و حتی اگر کسی علیه این کشور صحبت می‌کرد با او برخورد جدی می‌شد.

امام جمعه ایذه اضافه کرد: امروز هم حرکت‌های این‌چنینی و راهپیمایی‌های روز قدس نشان از همراهی ملت ایران با ستمدیدگان فلسطین دارد.

وی در پایان بیان کرد: مردم ایران با حضور چشمگیر خود در «روز قدس» آن را به کشورهای دیگر صادر و این روز را جهانی کرده‌اند.