مسلمانان همیشه حامی فلسطین خواهند بود
مسلمانان همیشه حامی فلسطین خواهند بود

فرماندار جدید ایذه گفت: صهیونیست‌ها بدانند تا زمانی‌که سرزمین فلسطین و قدس شریف کاملا به‌دست مسلمانان فلسطینی نیافتد، همه مسلمانان همچنان پشت سر آنها خواهند بود.   به گزارش ایزنا، آقاجان علیخانی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی این شهرستان، با اشاره به‌حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: به‌دنبال فرمان […]

فرماندار جدید ایذه گفت: صهیونیست‌ها بدانند تا زمانی‌که سرزمین فلسطین و قدس شریف کاملا به‌دست مسلمانان فلسطینی نیافتد، همه مسلمانان همچنان پشت سر آنها خواهند بود.

 

به گزارش ایزنا، آقاجان علیخانی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی این شهرستان، با اشاره به‌حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: به‌دنبال فرمان تاریخ‌ساز و بزرگ امام خمینی(ره)، این روز بزرگ پدید آمد و ملت‌های آزاده جهان در این روز به عرصه می‌آیند تا ملت مظلوم فلسطین دلگرم به مبارزه باشد.

وی افزود: پیامی که این روز برای جهانیان دارد، همان فرمایش تاریخی امام راحل است که اسرائیل از بین خواهد رفت و اسرائیلیان بدانند تا زمانی‌که سرزمین فلسطین و قدس شریف کاملا به‌دست مسلمانان فلسطینی نیافته، همه مسلمانان همچنان پشت سر آنها خواهند بود.

فرماندار جدید ایذه در پایان گفت: با حمایت‌های مسلمانان از مردم فلسطین، آنها مبارزات خود را ادامه خواهند داد و امیدواریم روز پیروزی فلسطین و خارج شدن رژیم اسرائیل از صحنه روزگار به‌زودی رقم بخورد.