نشست تشکیل انجمن خبرنگاران شهرستان ایذه برگزار شد
نشست تشکیل انجمن خبرنگاران شهرستان ایذه برگزار شد

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه برای بررسی و شناخت اعضای هیئت رئیسه انجمن خبرنگاران این شهرستان تشکیل جلسه داد.   به گزارش ایزنا، ظهر امروز نشست خبرنگاران این شهرستان با ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بررسی و تشکیل نهایی انجمن خبرنگاران برگزار شد. در این جلسه هر یک از خبرنگاران حاضر به […]

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه برای بررسی و شناخت اعضای هیئت رئیسه انجمن خبرنگاران این شهرستان تشکیل جلسه داد.

 

به گزارش ایزنا، ظهر امروز نشست خبرنگاران این شهرستان با ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بررسی و تشکیل نهایی انجمن خبرنگاران برگزار شد.

در این جلسه هر یک از خبرنگاران حاضر به بیان نظرات و ایده‌های خود برای پیش‌برد و موفقیت این حرفه در شهرستان پرداخت.

عدم داشتن منبع درآمد مناسب در کنار حرفه خطیر خبرنگاری و نداشتن هیچ‌گونه بیمه‌، یکی دیگر از مشکلات مطرح شده در این جلسه بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه در این نشست با اشاره به جایگاه بالای خبر و عرصه اطلاع‌رسانی اظهار کرد: این حرفه یکی از فرهنگی‌ترین کارهای جامعه است، زیرا خبرنگاران با دید باز و انتقادهای سازنده خود می‌توانند موجب ایجاد یک تحول جدید و رساندن مشکلات به گوش مسئولان مربوطه باشند.

رضا صیدعالی با حساس و خطیر خواندن شغل خبرنگار خاطرنشان کرد: یک خبرنگار باید آنچه را که می‌بیند مورد تجزیه قرار دهد و با دیدن تمام جوانب یک موضوع، یک گزارش منطقی و به‌دور از تخریب و تحقیر کسی ارائه دهد تا مشکل بدون هیچ‌گونه تنشی اطلاع‌رسانی و در جهت رفع آن تلاش شود.

وی با اشاره به نبود انجمن خبرنگاران تا به امروز در این شهرستان گفت: با رایزنی‌ها و برنامه‌های انجام شده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه، سعی شده تا با تشکیل انجمن خبرنگاران وضعیت این قشر در شهرستان مشخص و افراد به‌صورت شناخته شده توسط انجمن مربوطه کار خود را انجام دهند و مشکلات آنها از این طریق پیگیری شود.

در پایان این جلسه اساسنامه انجمن خبرنگاران شهرستان ایذه مورد بررسی قرار گرفت.

فارس/