پویش مردمی شهر پاک و پنجشنبه‌های بدون زباله در ایذه اجرا شد
پویش مردمی شهر پاک و پنجشنبه‌های بدون زباله در ایذه اجرا شد

ویژه برنامه پویش مردمی شهر پاک و پنجشنبه‌های بدون زباله با همت شهرداری ایذه برگزار شد. به گزارش ایزنا؛ ویژه‌برنامه پویش مردمی شهر پاک و پنجشنبه‌های بدون زباله از ساعت ۹ صبح امروز با حضور جمعی از مردم و دوست‌داران طبیعت و محیط زیست برگزار شد. در این برنامه که ظهر امروز به پایان رسید، […]

جمع آوری زباله ایذهویژه برنامه پویش مردمی شهر پاک و پنجشنبه‌های بدون زباله با همت شهرداری ایذه برگزار شد.

به گزارش ایزنا؛ ویژه‌برنامه پویش مردمی شهر پاک و پنجشنبه‌های بدون زباله از ساعت ۹ صبح امروز با حضور جمعی از مردم و دوست‌داران طبیعت و محیط زیست برگزار شد.

در این برنامه که ظهر امروز به پایان رسید، زباله‌های مسیر چهارراه منطقه اشکفت سلمان تا انتهای مسیر این محل گردشگری جمع‌آوری شد.

انوشیروان بهرامی سرپرست شهرداری این شهر با پوشیدن لباس کارگران شهرداری در کنار سایر افراد شرکت‌کننده در برنامه اقدام به جمع‌آوری زباله کرد.

حضور باشگاه‌های کوهنوردی، انجمن دوست‌داران محیط زیست شهرستان، هیئت ورزش‌های همگانی، کارمندان برخی از ادارات و حضور پر تعداد کارمندان شهرداری از جمله نکات قابل توجه آن بود.

سرپرست شهردار ایذه در این همایش با تقدیر از حضور مردم و تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: این ویژه‌برنامه به‌منظور تشویق شهروندان جهت پاک‌سازی محیط زیست خود به‌صورت دسته جمعی صورت گرفت.

انوشیروان بهرامی با بیان اینکه این برنامه از این پس ادامه‌دار خواهد بود، افزود: به‌منظور پاک‌سازی محیط شهری این برنامه هر هفته در سطح یکی از محلات، اماکن زیارتی و تفریحی سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با رضایت‌بخش خواندن حضور مردم در اولین برنامه پویش مردمی شهر پاک خاطرنشان کرد: این برنامه در هفته‌های آینده با برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی بیشتر صورت خواهد گرفت تا مشارکت‌های مردمی را برای حضور در فعالیت‌های فرهنگی ترویج دهیم.

بهرامی در پایان گفت: انتظار می‌رود مردم با حضور خود در برنامه‌های فرهنگی و پیش‌بینی شده توسط شهرداری، علاوه بر ایجاد حرکت‌های جدید فرهنگی، در راستای پیشرفت شهر ایده‌ها و نظرات سازنده خود را ارائه دهند و در این بین مسئولان شهرداری نیز برای پاسخ به خواسته‌ها و تقدیر از حضور فعال مردم در این برنامه‌ها حاضر خواهند بود.

انتهای پیام/