پیام تسلیت مدیرعامل خبرگزاری فارس در پی درگذشت «شهرام محمدی» در حادثه پتروشیمی ماهشهر
پیام تسلیت مدیرعامل خبرگزاری فارس در پی درگذشت «شهرام محمدی» در حادثه پتروشیمی ماهشهر

مدیرعامل خبرگزاری فارس و دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با انتشار بیانیه‌ای، در گذشت «شهرام محمدی» در حادثه پتروشیمی ماهشهر را تسلیت گفت.   به گزارش ایزنا، مدیرعامل خبرگزاری فارس با انتشار بیانیه‌ای، درگذشت «شهرام محمدی» در حادثه شرکت پتروشیمی مارون را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است: والله یقبض ویبسط و الیه ترجعون […]

مدیرعامل خبرگزاری فارس و دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با انتشار بیانیه‌ای، در گذشت «شهرام محمدی» در حادثه پتروشیمی ماهشهر را تسلیت گفت.

 

به گزارش ایزنا، مدیرعامل خبرگزاری فارس با انتشار بیانیه‌ای، درگذشت «شهرام محمدی» در حادثه شرکت پتروشیمی مارون را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

والله یقبض ویبسط و الیه ترجعون

بدون شک صفحه تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، پر از حماسه و دلاوری‌های مردانی است که در گوشه گوشه این خاک مقدس به ذات اقدس خود در آسمان‌ها بازگشته‌اند و روزگار نام آنها را در ذهن خود و یاد ایام جاودانه نگه داشته است.

خوزستان قهرمان بار دیگر وداعی سرافرازانه با یکی از فرزندان از جان گذشته خود خواهد داشت، قهرمانی که با افتخار وارد ادگاهش خواهد شد، پهلوانی از خطه سرخ شهادت، خطه خوزستان قهرمان که آزادی خرمشهرش حدیث مقاومت را تعبیر کرد و خروش کارون به واسطه رشادت‌های فرزندان برومند خاکش به اروند رسید و نام خلیج فارس را از حنجره آزادی فریاد زد.

نام قهرمانان عرصه دفاع از وطن همواره در باورهای مردم قدرشناس این مملکت باقی خواهد ماند و تپش‌های قلب آنان با یاد رشادت‌های مردان گذشته از جان خود در آمیخته است.

«شهرام محمدی» نمونه بارز عرصه فداکاری و ایثارگری که از جان خود برای نجات جان هم نوع خود گذشت و با قرار گرفتن در آتش چندین درجه‌ای مواد شیمیایی سرزمین سوزان خوزستان، صفحه پر افتخار دیگری به دفتر آزادگی و گذشت مردم این دیار از خاک میهن اسلامی افزود و یاد خود را در دفتر قطور جانفشانی مردم و عشایر غیور خوزستان جاودانه کرد.

اینجانب به نوبه خود از طرف مجموعه بزرگ خبرگزاری فارس این ضایعه و واقعه شهادت‌گونه و جانکاه را به مردم شهید پرور خوزستان؛ به ویژه اهالی شریف ایذه قهرمان و خانواده آن عزیز تسلیت عرض نموده علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.