هیچ‌یک از مسئولان باشگاه فولاد پیگیر مشکل سربازی‌ام نبودند
هیچ‌یک از مسئولان باشگاه فولاد پیگیر مشکل سربازی‌ام نبودند

بازیکن خوزستانی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: هیچ‌یک از مسئولان باشگاه فولاد خوزستان پیگیر و جویای کارها و حال من نبود ولی بازهم فولاد را دوست دارم و آن را خانه خودم می‌دانم.   به گزارش ایزنا، سروش سعیدی با اشاره به پیوستنش به تیم ملوان بندرانزلی و آغاز تمرینات با این تیم اظهار کرد: […]

بازیکن خوزستانی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: هیچ‌یک از مسئولان باشگاه فولاد خوزستان پیگیر و جویای کارها و حال من نبود ولی بازهم فولاد را دوست دارم و آن را خانه خودم می‌دانم.

 

به گزارش ایزنا، سروش سعیدی با اشاره به پیوستنش به تیم ملوان بندرانزلی و آغاز تمرینات با این تیم اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات این تیم در وضعیت خوبی قرار دارد و با آمدن امیر قلعه‌نویی به‌عنوان پرافتخارترین مربی لیگ کشور، باید منتظر یک ملوان مدعی و با قدرت بود.

وی با بیان اینکه ملوان را جایی برای پیشرفت خودم می‌دانستم و با توجه به پیشنهاد تیم‌های دیگر برای گذراندن خدمت سربازی، علاقه‌مند به‌حضور در این تیم بودم افزود: برای مدت دو فصل کامل در خدمت این تیم محبوب شمال کشور هستم و امیدوارم روزهای خوب و پر از شادی را در کنار این تیم و مردم فوتبالدوست انزلی سپری کنم.

بازیکن جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به داشتن قرارداد توافقی با فولاد خوزستان برای بعد از پایان خدمت سربازی در انزلی گفت: متاسفانه در این مدتی که گرفتار مشکلات و انجام کارهای خدمت سربازی شدم، هیچ‌یک از مسئولان باشگاه فولاد خوزستان پیگیر و جویای کارها و حال من نبود و حتی تماس تلفنی هم نداشتند ولی بازهم فولاد را دوست دارم و آن را خانه خودم می‌دانم.

سعیدی با اشاره به حضور مجدد در کنار «آرش افشین» و «شهاب کرمی» خاطرنشان کرد: از زمان حضور در این تیم تا به امروز هیچ حس غریبی نداشته‌ام، زیرا «پژمان نوری» و «مازیار زارع» با اخلاق بی‌نظیر خود، هوای بازیکنان غیربومی را دارند تا این بازیکنان احساس غربت نداشته باشند.

مدافع جوان و ایذه‌ای فوتبال کشور در پایان، با بیان اینکه امسال تمام فکرم معطوف به تمرینات خود در ملوان و کسب نتایج خوب است گفت: «نعیم سعداوی» در زمان حضورم در فولاد خوزستان زحمات و تلاش‌های زیادی برای موفقیت و پیشرفت من انجام داد و جا دارد از وی به‌خاطر تمام این همکاری‌ها تشکر و امیدوارم روزی باز هم به‌عنوان شاگرد وی کار کنم.

فارس/