دلیل قطعی چند ساعته برق ایذه مشکل در شبکه توزیع بود
دلیل قطعی چند ساعته برق ایذه مشکل در شبکه توزیع بود

رئیس اداره برق ایذه دلیل قطعی چند‌ساعته برق در شب گذشته را مشکل در شبکه انتقال گدار مسجدسلیمان ذکر کرد. به گزارش ایزنا، احمد منصوری امروز با اشاره به قطعی چند‌ساعته برق از عصر تا شب گذشته در شهرستان اظهار کرد: به‌دلیل افزایش مصرف برق در شهرستان، در خروجی‌های نیروگاه گدار مسجدسلیمان نقص فنی به‌وجود […]

رئیس اداره برق ایذه دلیل قطعی چند‌ساعته برق در شب گذشته را مشکل در شبکه انتقال گدار مسجدسلیمان ذکر کرد.

به گزارش ایزنا، احمد منصوری امروز با اشاره به قطعی چند‌ساعته برق از عصر تا شب گذشته در شهرستان اظهار کرد: به‌دلیل افزایش مصرف برق در شهرستان، در خروجی‌های نیروگاه گدار مسجدسلیمان نقص فنی به‌وجود آمد که باعث قطعی چند‌ساعته برق در شهرستان ایذه و شبکه مناطق تحت پوشش شد.

وی با بیان اینکه قطعی برق در سایر مناطق اجتناب ناپذیر است افزود: بعد از به‌وجود آمدن خاموشی در سطح منطقه، تمام تلاش‌ها برای وصل کردن برق و رفع مشکل مردم به‌کار گرفته شد که پس از چند ساعت وضعیت و شبکه عادی شد.

رئیس اداره برق شهرستان ایذه با معذرت خواهی از مردم به‌دلیل قطعی به‌وجود آمده در این هوای گرم خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا از طریق برق منطقه‌ای ایستگاه خط قلعه‌تل را که برای پوشش برق ایذه و دهدز است راهاندازی شود.

 منصوری در پایان با بیان اینکه شهرستان ایذه از لحاظ داشتن ایستگاه برق وضعیت مطلوبی ندارد تصریح کرد: برق منطقه‌ای استان در تلاش است که ایستگاه‌های ایذه دو و دهدز را تاسیس کنند و با راه‌اندازی ایستگاه قلعه‌تل در کنار آن، معضل برق شهرستان حل خواهد شد.

*شهرستان ایذه با قرار گرفتن در کنار سد و نیروگاه کارون ۳ به‌عنوان بزرگترین نیروگاه برق آبی کشور همواره با مشکلات فراوان و قطعی‌های متداول برق و آب در فصول گرم سال مواجه بوده است.

این در حالی‌است که با‌وجود این پتانسیل عظیم در منطقه، برق این شهرستان و مناطق تحت پوشش آن از نیروگاه گدار مسجدسلیمان واقع در کیلومترها دورتر تامین می‌شود و در برخی مواقع به‌دلیل فشار زیاد در روزهای گرم قطعی‌های چند ساعته رخ می دهد.

فارس/