پایان فستیوال فوتبال پایه «منطقه ۵ خوزستان» در قلعه‌تل
پایان فستیوال فوتبال پایه «منطقه ۵ خوزستان» در قلعه‌تل

بازرس و نماینده هیئت فوتبال استان خوزستان گفت: فستیوال فوتبال پایه منطقه ۵ خوزستان در قلعه‌تل انجام شد. به گزارش ایزنا، مجتبی خادمی با اشاره به برگزاری فستیوال مدارس فوتبال منطقه ۵ خوزستان در قلعه‌تل اظهار کرد: فستیوال مدارس فوتبال هرساله در تابستان برگزار می‌شود و امسال نیز با روی کار آمدن سید کورش موسوی […]

بازرس و نماینده هیئت فوتبال استان خوزستان گفت: فستیوال فوتبال پایه منطقه ۵ خوزستان در قلعه‌تل انجام شد.

به گزارش ایزنا، مجتبی خادمی با اشاره به برگزاری فستیوال مدارس فوتبال منطقه ۵ خوزستان در قلعه‌تل اظهار کرد: فستیوال مدارس فوتبال هرساله در تابستان برگزار می‌شود و امسال نیز با روی کار آمدن سید کورش موسوی به‌عنوان رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی و رضا کوتی عضو کمیته استعدادیابی، یک برنامه‌ریزی اصولی شکل گرفت.

وی افزود: برای برگزاری این فستیوال ابتدا استان به اول استان ۶ منطقه تقسیم شد که در هر منطقه یک بازرس و نماینده برای هیئت فوتبال معرفی کردند.

بازرس و نماینده هیئت فوتبال استان خوزستان در فستیوال منطقه ۵ با اشاره به اینکه در‌کل مناطق استان فستیوال برگزار شد گفت: روند اجرای فستیوال به این شکل پیش رفت که، در ابتدا هرشهرستان برای خودش اقدام به برگزاری کرد و سپس بین شهرهای منطقه در سه رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال برگزار شد.

خادمی ادامه داد: بعد از  استعدادیابی ازهر رده سنی، تیم منتخب هر منطقه برای مرحله نهایی اعزام می‌شوند، که مرحله نهایی ۱۲ سال ۲۴ مرداد در اهواز، ۱۰ سال ۲۶ مرداد در اندیمشک و ۱۱ سال ۲۸ مرداد در دزفول برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فستیوال منطقه ۵ برگزار شد خاطرنشان کرد: شهرستان‌های ایذه، باغملک، رامهرمز، هفتکل، رامشیر و دو شهر قلعه‌تل  و صیدون جز منطقه پنج این فستیوال قرار دارند.

خادمی در پایان تصریح کرد: تیم ۱۰ سال با مربیگری ابراهیم مسیح پور و علی نظری  به سرپرستی مهدی موسوی، تیم ۱۱ سال با مربیگری رضا حبیبی و حبیب‌الله ولی‌زاده به سرپرستی نورالله مرادی و تیم ۱۲ سال با مربیگری حافظ دانیالی و مهدی دهدشتی به سرپرستی علی شهولی درمرحله استانی حاضر خواهند بود.

فارس/

انتهای پیام/