همایش بزرگداشت روز پزشک در ایذه برگزار شد
همایش بزرگداشت روز پزشک در ایذه برگزار شد

بزرگداشتی به مناسبت یکم شهریور زادروز ابوعلی‌سینا و پنجم شهریور زادروز زکریای رازی و روز داروساز در ایذه برگزار گردید. به گزارش ایزنا، این همایش به همت سازمان نظام پزشکی شهرستان‌های ایذه و باغملک و با حضور مسئولین محلی از دو شهرستان برگزار شد و طی آن برنامه های متنوعی برای گرامیداشت این روز اجرا […]

بزرگداشتی به مناسبت یکم شهریور زادروز ابوعلی‌سینا و پنجم شهریور زادروز زکریای رازی و روز داروساز در ایذه برگزار گردید.
به گزارش ایزنا، این همایش به همت سازمان نظام پزشکی شهرستان‌های ایذه و باغملک و با حضور مسئولین محلی از دو شهرستان برگزار شد و طی آن برنامه های متنوعی برای گرامیداشت این روز اجرا گردید.
در این همایش آقای دکتر امین رجاء رییس نظام پزشکی ایذه و باغملک ضمن گرامی‌داشت روز پزشک از زحمات این قشر فرهیخته تقدیر وتشکر کردند ،سخنرانان نیز از زحمات پزشکان تشکر واز ظرفیت بالای این شهرستان و عدم توجه جدی مسئولین امر به مشکلات متعدد آن در حوزه بهداشت ودرمان گلایه نموده ، و ابراز داشتند با وجود چنین جمعتی و تنها یک بیمارستان کوچک نیاز مفرط به بیمارستانی حداقل ۴۰۰ تختخوابی شدیداً احساس میشود.
در بخش دیگری نیز نیاز به متخصصین در گرایشهای مختلف مطرح گردید که متاسفانه حضور فقط یک متخصص چشم برای تمام شهرستان‌های ایذه و باغملک از این قبیل کاستی‌هاست.
در پایان این همایش که با حضور خانواده‌های محترم پزشکان و داروسازان شهرستان برگزار گردید از پزشکان برتر شهرستان نیز تقدیر به عمل آمد.