برخورد خودرو با تیر برق علت قطعی برق در ایذه
برخورد خودرو با تیر برق علت قطعی برق در ایذه

برخورد خودرو با تیر برق علت قطعی برق در ایذه

رئیس اداره برق ایذه، دلیل قطعی برق برخی از محلات شهرستان در شب گذشته را برخورد یک خودرو با تیر اصلی برق دانست.

به گزارش ایزنا، اوایل ساعات شب گذشته برق برخی از محلات شهر ایذه و به‌ویژه حد‌فاصل شهرک جانبازان تا خیابان حافظ جنوبی و محلات اطراف فرمانداری، بخشداری و خیابان شهید عبدالمجید کیانی دچار قطعی شد.

با وجود تلاش‌های صورت گرفته ماموران اداره برق در همان دقایق ابتدایی قطعی، جریان برای چند دقیقه برقرار و سپس کامل قطع شد.

این قطعی ممتد از ساعت ۹ آغاز و باعث خروج مردم به‌ دلیل گرمی هوا در منزل شد ولی به‌ علت ادامه داشتن این قطعی تا ساعات بامدادی؛ مردم به ناچار شب را در گرمای خانه و بدون برق سپری کردند.

رئیس اداره برق ایذه در همین ارتباط در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: ماموران این اداره از همان دقایق وقوع قطعی در محل دچار مشکل حاضر شدند ولی به‌ دلیل خسارت شدید، روند تعمیر شبکه تا چند ساعت ادامه داشت.

احمد منصوری با بیان اینکه برخورد خودرو با پایه برق نبش دو خیابان بلوار زاگرس و بلوار چویل عامل قطعی چند‌ ساعته برق در برخی از محلات ایذه بوده است افزود: متاسفانه به‌ دلیل شدت ضربه وارده، شبکه مهار و تیر برق دچار آسیب شدید و خرابی شد و از این‌رو عملیات تعمیر و جایگزینی به‌ طول انجامید.

وی خاطرنشان کرد: سرعت بالای خودرو پژو و عدم کنترل آن باعث از بین رفتن سیستم برق‌رسانی به محلات شد و با تلاش‌های ماموران این اداره مشکل بر‌طرف شد.