برای کسب سهمیه جام باشگاه‌های جهان تلاش می‌کنیم
برای کسب سهمیه جام باشگاه‌های جهان تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه گفت: هدف از حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، کسب سهمیه جام باشگاه‌های جهان است. به گزارش ایزنا، ملک‌محمد بویری با اشاره به برگزاری دور دوم مسابقات کشتی فرنگی در هفته‌ آینده اظهار کرد: این‌دوره از مسابقات از ۲۲ مهرماه جاری در استان کرمانشاه برگزار […]

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه گفت: هدف از حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، کسب سهمیه جام باشگاه‌های جهان است.

به گزارش ایزنا، ملک‌محمد بویری با اشاره به برگزاری دور دوم مسابقات کشتی فرنگی در هفته‌ آینده اظهار کرد: این‌دوره از مسابقات از ۲۲ مهرماه جاری در استان کرمانشاه برگزار و تیم سینا صنعت ایذه، به‌ عنوان یکی از نمایندگان استان خوزستان در این‌دوره از مسابقات حاضر خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت تیم افزود: تمرینات آماده‌سازی این تیم، پس از پایان مسابقات دور اول از سر گرفته شد و تمام کشتی‌گیران برای حضور در دور دوم این رقابت‌ها در اردو حضور یافتند.

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه با اشاره به برگزاری اردوی این تیم در شهرکرد خاطرنشان کرد: جهت مرور تمام کارهای صورت‌گرفته و انسجام بیشتر تیمی، ماه گذشته یک دوره اردوی چند روزه در شهرکرد برگزار شد.

بویری با بیان اینکه این تیم برای حضور در جام باشگاه‌های جهان تلاش خواهد کرد گفت: با وجود کسب عنوان سومی در دور اول این مسابقات، تیم با انگیزه بیشتری خود در دور دوم حاضر خواهد شد و از این‌رو تمام توان خود را برای قرارگرفتن در جمع سه تیم مرحله دوم به‌ کار خواهیم گرفت تا بتوانیم سهمیه جام باشگاه‌های جهان را به‌دست آوریم.

وی با اشاره به برگزاری دور دوم اردوی آماده‌سازی و تمرینی این تیم در سنندج تشریح کرد: اردوی دوم این تیم برای حضور قدرتمند در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، یک هفته قبل از آغاز مسابقات در سنندج برگزار می‌شود و تیم بعد از این اردو راهی محل برگزاری مسابقات خواهد شد.

بویری در پایان با اشاره به حضور پنج نونهال فرنگی کار ایذه‌ای در جشنواره مهر اروند در آبادان و کسب مدال‌های طلا و برنز، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، علی مهمدی صاحب مدال طلا، امید محمودی مدال برنز، امید احمدی و روزبه لجم اورک نیز مقام پنجم را به‌دست آوردند، همچنین حمزه احمدزاده نیز به‌عنوان داور در این جشنواره حضور یافت.

  • علی‌بابا احمدپور، خیر ورزش دوست ایذه‌ای برای دور دوم این دوره از مسابقات نیز این تیم را مورد حمایت خود قرار داد که موجب تقدیر بسیاری از شهروندان و ورزش دوستان این شهرستان قرار گرفته است.

فارس/