انفجار  کپسول گاز در هیئت عزاداری ناشنوایان ایذه ۵ زخمی برجای گذاشت   
انفجار  کپسول گاز در هیئت عزاداری ناشنوایان ایذه ۵ زخمی برجای گذاشت   

انفجار کپسول گاز در هیئت عزاداری ناشنوایان ایذه ۵ زخمی برجای گذاشت. به گزارش خبرگزاری ایزنا، شب گذشته خبری مبنی بر انفجار کپسول گاز در یکی از هیئت‌های عزاداری این شهرستان از گوشه و کناره برخی از محافل عزاداری سطح شهر به گوش می‌رسید. با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد این حادثه در یکی از […]

انفجار کپسول گاز در هیئت عزاداری ناشنوایان ایذه ۵ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایزنا، شب گذشته خبری مبنی بر انفجار کپسول گاز در یکی از هیئت‌های عزاداری این شهرستان از گوشه و کناره برخی از محافل عزاداری سطح شهر به گوش می‌رسید.

با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد این حادثه در یکی از خیمه‌های انجمن ناشنوایان به وقوع پیوسته است و تعدادی از افراد حاضر در این خیمه دچار مجروحیت شده‌اند.

جواد عباسی امروز در با تایید این خبر اظهار کرد: حادثه در چادر خادمان شب‌های عزاداری محرم واقع در میدان امام علی (ع) رخ‌داده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۵ نفر دچار سوختگی شدند افزود: تمام افراد مجروح، عضو انجمن ناشنوایان این شهرستان هستند که در این چادر اقدام به خدمت‌رسانی به مردم عزادار می‌کردند.

این نیکوکار همکار با انجمن ناشنوایان شهرستان ایذه با اعلام اینکه تمام افراد مجروح این حادثه از معلولان کر و لال انجمن بوده‌اند، خاطرنشان کرد: در این حادثه ۳ نفر دچار سوختی سطحی شدند که درمان آنها به‌صورت سرپایی انجام شد، یک نفر به‌دلیل جراحات وارده در بیمارستان شهدای ایذه بستری و متاسفانه با توجه به سوختگی شدید یکی از این افراد، وی به مراکز درمانی اهواز اعزام شد.

عباسی با بیان اینکه با توجه به تشخیص پزشکان سوختگی این فرد بیش از ۲۸ درصد بوده است، گفت: فرد مصدوم از خانواده‌ای بوده است که ۵ نفر از اعضای آن دچار معلولیت ناشنوایی و لالی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، انجمن ناشنوایان ایذه با حمایت‌های شخصی خانواده‌های این افراد معلول در یک مکان استیجاری فعالیت می‌کند و تقریبا تمام افراد حاضر در آن از خانواده‌های کم درآمد و نیازمند حمایت جامعه هستند.

فارس/