دومین المپیاد درون مدرسه‌ای شهرستان ایذه با حضور مسئولان آموزش و پرورش و هیئت‌های ورزشی برگزار شد. دومین المپیاد درون مدرسه‌ای این شهرستان صبح امروز با حضور مسئولان اداره آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی شهرستان و جمعی از خانواده‌ها در دبستان بلال حبشی برگزار شد. رژه دانش‌آموزان، قرائت سوگندنامه المپیاد، روشن […]

دومین المپیاد درون مدرسه‌ای شهرستان ایذه با حضور مسئولان آموزش و پرورش و هیئت‌های ورزشی برگزار شد.

دومین المپیاد درون مدرسه‌ای این شهرستان صبح امروز با حضور مسئولان اداره آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی شهرستان و جمعی از خانواده‌ها در دبستان بلال حبشی برگزار شد.

رژه دانش‌آموزان، قرائت سوگندنامه المپیاد، روشن کردن مشعل المپیاد از جمله برنامه‌های آغازین این جشنواره بوده است.

دبیر اجرایی این جشنواره در این مراسم اظهار کرد: این ویژه‌برنامه‌ها به منظور بالا بردن نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان و تشویق به انجام فعالیت‌های ورزشی صورت گرفته است.

محمدتقی اورکی افزود: کشف استعدادهای ورزشی و پرورش آنها برای دستیابی به مقاطع بالا و افتخارآفرینی در رده‌های ملی و بین‌المللی از دیگر دستاوردهای برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز حضور دارند گفت: دانش‌آموزان در قالب تیم‌های مختلف اقدام به اجرای برنامه‌ها و سبک های ورزشی می‌کنند.

  • در ابتدای این جشنواره اسماعیل پناهی رئیس مدرسه بلال حبشی و اسماعیل سعیدی معاون پرورشی آن، با خیرمقدم به حضار خواستار انجام این‌گونه فعالیت‌های ورزشی برای افزایش نشاط بین دانش آموزان شدند.

در پایان نیز با هدایایی از دانش آموزان تجلیل به‌عمل آمد.