تیم کشتی سینا صنعت ایذه از لیگ جهانی انصراف می‌دهد
تیم کشتی سینا صنعت ایذه از لیگ جهانی انصراف می‌دهد

سرمربی تیم سینا صنعت ایذه از انصراف این تیم از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به‌دلیل عدم حمایت مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد. به گزارش ایزنا؛ ملک‌محمد بویری اظهار کرد: تیم سینا صنعت ایذه در دور اول و دوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور توانست با کسب مقام‌های سوم و دوم خوش بدرخشد. وی […]

سرمربی تیم سینا صنعت ایذه از انصراف این تیم از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به‌دلیل عدم حمایت مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.

به گزارش ایزنا؛ ملک‌محمد بویری اظهار کرد: تیم سینا صنعت ایذه در دور اول و دوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور توانست با کسب مقام‌های سوم و دوم خوش بدرخشد.

وی افزود: برای نخستین‌بار شاهد حضور یک تیم ایذه‌ای در سطح نخست ورزش کشور بوده که توانست در تمام مراحل حضور صاحب عنوان شود و به جام باشگاه‌های جهان نیز راه یابد.

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه با بیان اینکه مجموعه باشگاه از جمله مدیریت، مربیان و ورزشکاران تمام تلاش خود را برای افتخارآفرینی با نام ایذه انجام دادند و در این عرصه نیز موفق بودیم، خاطرنشان کرد: حضور این تیم از روز اول رقابت‌ها تا به امروز با هزینه‌های شخصی بوده و هیچ‌گونه کمک مالی در این راستا صورت نگرفته است.

بویری با بیان اینکه این تیم به‌دلیل بی‌توجهی و عدم حمایت توسط مسئولان به احتمال زیاد از حضور در لیگ جهانی انصراف دهد، تصریح کرد: متاسفانه از زمان حضور تیم در دور اول و دور دوم تا به امروز هیچ یک از مسئولان استانی و شهرستانی پیگیری و حمایتی از این باشگاه نداشته‌اند و این بی توجهی‌های صورت گرفته باعث از دست رفتن فرصت طلایی ورزش ایذه خواهد شد.

این مسئول با درخواست از مسئولان شهرستان، استانی و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برای توجه به وضعیت این تیم گفت: امیدواریم که باشگاه سینا صنعت ایذه که تا به امروز تنها با حمایت‌های شخصی علی‌بابا احمدپور به مسابقات جام باشگاه‌های جهان رسید، اینک با همراهی و همکاری مسئولان بتواند تیمی قدرتمند را برای حضور در این مسابقات معتبر آماده کند.

بویری در پایان گفت: با شرایط موجود قطعا تیم کشتی سینا صنعت از حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که ماه دیگر برگزار خواهد شد انصراف خود را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

فارس/