ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور ایذه به اصفهان تا هفدهم آذر خواهد بود
ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور ایذه به اصفهان تا هفدهم آذر خواهد بود

سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به افزایش تردد زائران حسینی در برخی از محورهای مرزی منتهی به کشور عراق در ایام اربعین حسینی، گفت: به همین منظور در پنج استان مرزی در این ایام محدویت های ترافیکی اعمال می شود. به گزارش ایزنا، یاسر خالدی اظهار کرد: در مرحله نخست، این ممنوعیت […]

سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به افزایش تردد زائران حسینی در برخی از محورهای مرزی منتهی به کشور عراق در ایام اربعین حسینی، گفت: به همین منظور در پنج استان مرزی در این ایام محدویت های ترافیکی اعمال می شود.

به گزارش ایزنا، یاسر خالدی اظهار کرد: در مرحله نخست، این ممنوعیت ها تا ۱۷ آذرماه امسال اعمال می شود اما در صورتی که در زمان بازگشت زائران حسینی تردد وسایل نقلیه در این محورها بیشتر شود ممکن است این محدودیت ها ترافیکی تمدید شود.
وی یادآورشد: تردد همه تانکرهای سوخت رسان عراقی از ساعت هفت صبح سه شنبه دهم آذرماه تا ساعت ۲۴ شنبه چهاردهم آذرماه از همه محورهای استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری ممنوع شده است.
به گفته خالدی، تردد همه کامیون و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت صبح تا ساعت ۲۴ یکشنبه پانزدهم آذرماه در محورهای اهواز – سوسنگرد – بستان – چزابه و اهواز – خرمشهر – شلمچه ممنوع خواهد بود.
وی ادامه داد: تردد همه اتوبوس ها از ساعت هفت صبح جمعه ششم آذرماه تا ساعت ۱۴ سه شنبه هفدهم آذرماه در محور هفتگل – باغملک – ایذه – دهدز – شهرکرد و بالعکس ممنوع است.
سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه در ایم اربعین حسینی شاهد افزایش تردد وسایل نقلیه در محورهای استان های مرزی خواهیم بود، افزود: تردد تانکرهای سوخت رسان عراقی از ساعت هفت صبح سه شنبه دهم آذرماه تا ساعت ۲۴ شنبه چهاردهم آذرماه در همه محورهای استان لرستان ممنوع خواهد بود.
وی گفت: همچنین تردد تریلرها و کامیون ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت صبح جمعه ششم آذرماه تا ساعت ۲۴ شنبه چهاردهم آذرماه در محورهای پلدختر – اسلام آباد و پلدختر – اندیمشک و بالعکس ممنوع شده است.
این مقام مسئول یادآورشد: تردد تانکرهای سوخت رسان عراقی از ساعت هفت صبح سه شنبه دهم آذرماه تا ساعت ۲۴ شنبه چهاردهم آذرماه در همه محورهای استان ایلام ممنوع شده و تردد تریلرها و کامیون ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت صبح جمعه ششم آذرماه تا ساعت ۲۴ یکشنبه پانزدهم آذرماه در هم محورهای این استان ممنوع است.
خالدی ادامه داد: همچنین تردد تانکرهای سوخت رسان عراقی از ساعت هفت صبح سه شنبه دهم آذرماه تا ساعت ۲۴ شنبه چهاردهم آذرماه در همه محورهای استان کرمانشاه ممنوع است.

ایرنا/