خوزستان امسال بیش از ۳ میلیون واجد رأی دارد/اسامی کاندیداها
خوزستان امسال بیش از ۳ میلیون واجد رأی دارد/اسامی کاندیداها

ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای مختلف استان خوزستان برای تعیین ۱۸ نماینده این استان از صبح امروز آغاز و رأی گیری در ۲۹۵۰ شعبه انجام می‌شود. به گزارش ایزنا، خوزستان در مجلس شورای اسلامی دارای ۱۸ نماینده استان است. ثبت‌نام از نامزدها در حوزه‌های انتخابیه، اهواز، آبادان، اندیمشک، ایذه و باغملک، بندر […]

ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای مختلف استان خوزستان برای تعیین ۱۸ نماینده این استان از صبح امروز آغاز و رأی گیری در ۲۹۵۰ شعبه انجام می‌شود.

به گزارش ایزنا، خوزستان در مجلس شورای اسلامی دارای ۱۸ نماینده استان است. ثبت‌نام از نامزدها در حوزه‌های انتخابیه، اهواز، آبادان، اندیمشک، ایذه و باغملک، بندر ماهشهر، بهبهان، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز و رامشیر، شادگان، شوش، شوشتر  و مسجدسلیمان از صبح امروز آغاز شده است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان در تاریخ ۷ اسفند ۹۴ برگزار می‌شود و زمان ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۲۸ آذرماه ۹۴ به مدت یک هفته تعیین شده است

استان خوزستان تا تاریخ هفت اسفندماه امسال که زمان برگزاری انتخابات است بیش از سه میلیون و ۲۵۰ هزار نفر واجد حق رأی دارد. همچنین دو هزار و ۹۵۰ شعبه اخذ رأی در خوزستان پیش‌بینی‌شده و عملیات اجرایی انتخابات با همکاری بیش از ۵۰ هزار نفر عوامل اجرایی انجام می‌شود.

* فریدون حسنوند استاندار سابق بوشهر و نماینده سابق اندیمشک با حضور در فرمانداری اندیمشک در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

* علی عماد معاون سابق استاندار خوزستان با حضور در فرمانداری اهوازی برای شرکت در انتخابات از حوزه انتخابیه اهواز ثبت نام کرد.

* جواد کاظمی نسب الباجی رئیس سابق شورای شهرستان اهواز با حضور در فرمانداری اهوازی برای شرکت در انتخابات از حوزه انتخابیه اهواز ثبت نام کرد.

* خلیل حیات مقدم نماینده سابق ماهشهر در مجلس با حضور در فرمانداری ماهشهر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه نام نویسی کرد.

* مصطفی مطور زاده نماینده سابق خرمشهر با حضور در فرمانداری خرمشهر برای شرکت در انتخابات مجلس از این حوزه نام نویسی کرد.

* یونس محمدی نماینده سابق خرمشهر با حضور در فرمانداری خرمشهر برای شرکت در انتخابات از این حوزه ثبت نام کرد.

* سید جواد ادریس پور رئیس سابق شورای شهر خرمشهر با حضور در فرمانداری خرمشهر برای شرکت در انتخابات مجلس از این حوزه انتخابیه نام نویسی کرد.

*سید محمد مولوی معاون سابق فرماندار و رئیس سابق آموزش و پرورش آبادان با حضور در فرمانداری آبادان برای شرکت در انتخابات از این حوزه انتخابیه نام نویسی کرد.

* علی گلمرادی شهردار سابق بندرامام خمینی با حضور در فرمانداری ماهشهر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه نام نویسی کرد.

* سید محمد سادات ابراهیمی نماینده فعلی شوشتر با حضور در فرمانداری شوشتر برای حضور در انتخابات مجلس از این حوزه انتخابیه نام نویسی کرد.

مهر/