مسابقات کشتی فرنگی «جشنواره فجر» در ایذه برگزار می‌شود
مسابقات کشتی فرنگی «جشنواره فجر» در ایذه برگزار می‌شود

مسئول برگزاری مسابقات کشتی جشنواره فجر از برگزاری این مسابقات در بهمن‌ماه امسال در شهرستان ایذه خبر داد. به گزارش ایزنا، ملک‌محمد بویری با اشاره به برگزاری مسابقات چند جانبه کشتی فرنگی نونهالان در این شهرستان، اظهار کرد: این‌ دوره از رقابت‌ها با عنوان جشنواره فجر با حضور تیم‌های مختلف برگزار خواهد شد. وی با […]

مسئول برگزاری مسابقات کشتی جشنواره فجر از برگزاری این مسابقات در بهمن‌ماه امسال در شهرستان ایذه خبر داد.

کشتی01

مسابقات کشتی، کشتی فرنگی

به گزارش ایزنا، ملک‌محمد بویری با اشاره به برگزاری مسابقات چند جانبه کشتی فرنگی نونهالان در این شهرستان، اظهار کرد: این‌ دوره از رقابت‌ها با عنوان جشنواره فجر با حضور تیم‌های مختلف برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری پیشکسوتان کشتی شهرستان ایذه برگزار خواهد شد، افزود: در این‌دوره از رقابت‌ها ۱۰ تیم مختلف حضور خواهند داشت.

مسئول برگزاری مسابقات کشتی ده‌جانبه در ایذه اضافه کرد: حضور سه تیم از ترکیب تیم ملی، سه تیم از شهرستان ایذه به‌همراه تیم‌هایی از استان‌های اصفهان، لرستان، کهگلویه و بویراحمد در این‌دوره از رقابت‌ها قطعی شده و از بین استان‌های کردستان و ایلام یک تیم در این‌ دوره حضور خواهد یافت.

بویری با اشاره به اینکه این مسابقات به‌مدت سه روز در سالن تختی مجموعه تختی شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: روزهای یکم تا سوم بهمن‌ماه سال جاری زمان برگزاری مسابقات خواهد بود.

وی در پایان با بیان اینکه درخشش کشتی فرنگی ایذه در کشور به‌ویژه در سال‌های اخیر یکی از دلایل انتخاب ایذه به‌عنوان میزبان بوده است، گفت: به‌منظور تشویق بیشتر خانواده‌ها به این ورزش پر طرفدار، جذب نونهالان و کشتی‌دوستان برای حضور در این‌ عرصه تصمیم بر این گرفته شد تا این شهرستان میزبان این‌سری از رقابت‌ها شود.

فارس/