قطعی موبایل و اینترنت به‌دلیل مشکل در فیبر نوری رامهرمز به هفتکل بود
قطعی موبایل و اینترنت به‌دلیل مشکل در فیبر نوری رامهرمز به هفتکل بود

رئیس مخابرات ایذه گفت: قطعی موبایل و اینترنت به‌دلیل مشکل در فیبر نوری رامهرمز به هفتکل بود. به گزارش ایزنا؛ رئیس مخابرات شهرستان ایذه در راستای قطعی امروز اینترنت و اختلال در شبکه موبایل این شهرستان اظهار کرد: قطعی به‌وجود آمده به‌دلیل بریده شدن فیبر نوری در کیلومتر ۱۰ جاده رامهرمز – هفتکل بود که […]

رئیس مخابرات ایذه گفت: قطعی موبایل و اینترنت به‌دلیل مشکل در فیبر نوری رامهرمز به هفتکل بود.

اینترنت

به گزارش ایزنا؛ رئیس مخابرات شهرستان ایذه در راستای قطعی امروز اینترنت و اختلال در شبکه موبایل این شهرستان اظهار کرد: قطعی به‌وجود آمده به‌دلیل بریده شدن فیبر نوری در کیلومتر ۱۰ جاده رامهرمز – هفتکل بود که صبح امروز رخ داد و ساعت ۱۴ امروز با تلاش‌های صورت گرفته مشکل رفع شد.

مظفر عالیپور با بیان اینکه شهرستان ایذه برای مواردی که شبکه اصلی خطوط تلفن آن نیازمند یک شبکه کمکی است، تصریح کرد: متصل کردن شبکه تلفن و اینترنت ایذه به خط مسجدسلیمان تنها راهی است که می‌توان در صورت قطعی‌های به‌مانند امروز در مسیر اصلی انجام داد.

وی با بیان اینکه این موضوع چندین بار به استان اعلام شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و گزارش مسئولان شهرستان و حمایت‌های مسئولان مخابرات استان خوزستان بتوانیم درصدد کم کردن این اختلالات در شبکه تلفن شهرستان ایذه باشیم.

انتهای پیام/