همسایه‌ایی که یک شبه قاتل شد/اسلحه و مهمات از خانه قاتل کشف شد
همسایه‌ایی که یک شبه قاتل شد/اسلحه و مهمات از خانه قاتل کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب ایذه از وقوع یک فقره قتل و کشف مقادیری اسلحه و مهمات دست‌ساز در این شهرستان خبر داد. به گزارش ایزنا و به نقل از باشگاه خبرنگاران کشور، فیصل مزرعه با بیان اینکه این قتل به دنبال درگیری میان دو همسایه رخ داده است گفت:  طبق گزارش کلانتری، یکی از شهروندان […]

حوادثدادستان عمومی و انقلاب ایذه از وقوع یک فقره قتل و کشف مقادیری اسلحه و مهمات دست‌ساز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایزنا و به نقل از باشگاه خبرنگاران کشور، فیصل مزرعه با بیان اینکه این قتل به دنبال درگیری میان دو همسایه رخ داده است گفت:  طبق گزارش کلانتری، یکی از شهروندان به هویت م.ع هنگامی که متوجه صدای تیراندازی از منزل همسایه اش می شود،به وی اعتراض می کند و درگیری میان این دو آغاز می شود تا جایی که متهم به هویت ی.الف با استفاده از چاقو اقدام به ضرب و جرح عمدی نامبرده می کند.

وی افزود : مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود اما به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.

دادستان عمومی و انقلاب  ایذه گفت: باتوجه به اهمیت موضوع، بلافاصله اذن ورود به منزل متهم صادر می شود که در بازرسی از این منزل، اقلام ممنوعه از جمله سلاح جنگی دست ساز، پنج عدد نارنجک دستی دست ساز و تجهیزات ساخت سلاح و نارنجک دستی کشف شد.
 وی اظهار  داشت: متهم پس از تفهیم اتهام  صدور قرار بازداشت موقت، جهت انجام تحقیقات در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت و باتوجه به موارد کشف شده، مراتب به مراجع امنیتی اعلام شد.