مراسم یادبود «شهید مصطفی خلیلی» از شهدای مدافع حرم خوزستان در ایذه برگزار شد. به گزارش ایزنا؛ مراسم یادبود «شهید مصطفی خلیلی» از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در سوریه صبح امروز در مسجد امام سجاد (ع) ایذه، با حضور جمع زیادی از مسئولان، پاسداران، جامعه روحانیت و مردم شهید پرور این شهرستان برگزار شد. […]

شهید مصطفی خلیلیمراسم یادبود «شهید مصطفی خلیلی» از شهدای مدافع حرم خوزستان در ایذه برگزار شد.

به گزارش ایزنا؛ مراسم یادبود «شهید مصطفی خلیلی» از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در سوریه صبح امروز در مسجد امام سجاد (ع) ایذه، با حضور جمع زیادی از مسئولان، پاسداران، جامعه روحانیت و مردم شهید پرور این شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار کرد: از آنجایی که «شهید مصطفی خلیلی» از خانواده اصالتا ایذه‌ای بود این مراسم یادبود در این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ عبدالله بابا احمدیان با اشاره به مراسم تشییع و یادبود با شکوه این شهید والامقام در اهواز افزود: این مراسم یادبود برای گرامی‌داشت یاد و رشادت‌های این روحانی شهید با حضور گسترده مردم، مسئولان، ارگان‌های نظامی و… برگزار شد.

وی با اشاره به شخصیت والای این شهید خاطرنشان کرد: شهید خلیلی در زمان تبلیغ، برای پاس‌داشت ارزش‌ها و تبلیغ دین اسلام به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفت و پس از آن نیز برای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) و آزادسازی از دست گروه‌های تروریستی تکفیری به کشور سوریه اعزام شد.

بابا احمدیان با اشاره به تلاش‌ها و مبارزات مدافعان حرم و شهدای این راه، تصریح کرد: «شهید مصطفی خلیلی» به‌همراه همرزمان خود برای آزاد‌سازی شهرهای نبل و الزهرا در درگیری با گروه‌های تروریستی به شهادت رسید.

انتهای پیام/*