شور انتخابات در ثانیه‌های سرنوشت‌ساز/مردم به شایعات توجه نکنند/۱۷ نفر در رقابت انتخاب دهم ایذه و باغملک
شور انتخابات در ثانیه‌های سرنوشت‌ساز/مردم به شایعات توجه نکنند/۱۷ نفر در رقابت انتخاب دهم ایذه و باغملک

چندین ساعت به آغاز دهیمن رقابت نامزدهای انتخاباتی در کشور باقی مانده است و مردم بدون توجه به شایعات به‌دنبال خلق حماسه‌ای دیگر هستند. به گزارش ایزنا، ساعاتی بیش تا آغاز رقابت دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کشور باقی نمانده است. با این حال، بنابر اعلام‌های قبلی ساعت ۸ […]

چندین ساعت به آغاز دهیمن رقابت نامزدهای انتخاباتی در کشور باقی مانده است و مردم بدون توجه به شایعات به‌دنبال خلق حماسه‌ای دیگر هستند.انتخابات-ایذه-و-باغملک

به گزارش ایزنا، ساعاتی بیش تا آغاز رقابت دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کشور باقی نمانده است.

با این حال، بنابر اعلام‌های قبلی ساعت ۸ صبح امروز به‌صورت رسمی تبلیغات کاندیداهای این‌دروه به پایان رسید ولی شور حضور و خلق حماسه‌ای دیگر در حال نزدیک شدن به اوج خود است و مردم جهت انتخاب کاندیداهای مورد نظر خود لحظه شماری می‌کنند.

با وجود اینکه تدابیر لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و با نشاط در شهرستان توسط مسئولان امر اندیشیده شده است، هریک از مسئولان اجرایی برای برگزاری آن برنامه‌های خود را مرور می‌کنند.

از صبح امروز اکیپ پروازی برای انتقال اعضای اجرایی مناطق صعب‌العبور در شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد.

کناره‌گیری حجت‌الله درویش‌پور نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی از جمله اخبار مهم این دوره و امروز در سطح شهرستان به‌شمار می آید.

با وجود پایان یافتن تبلیغات نامزدها، برخی از افراد با انتشار اخبار کذب بر ضد برخی از کاندیداها قصد کم‌رنگ کردن حضور مردم در این رقابت بزرگ را دارند و انتظار می‌رود مردم بدون توجه به این موارد با شور و شادی برای انتخاب کاندیدای مورد نظر خود اقدام کنند.

بر این اساس، حسین کیانی معاون فرماندار ایذه با درخواست از مردم برای عدم توجه به شایعات منتشره در فضای مجازی و محافل مختلف خواستار حضور پررنگ و حماسی مردم شهرستان در رویداد مهم روز ۷ اسفند شد.

روابط عمومی فرمانداری ایذه کناره‌گیری یکی از کاندیداهای حوزه در امروز را تکذیب و آخرین لیست نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک را به شرح زیر دانست:

هدایت‌الله خادمی، شهرام کیانی، مراد کردی‌نژاد، خداداد محمدی، یوسف محمودی، علیرضا مهدی‌پور، سید قاسم موسوی، سید هادی طباطبایی، فرشاد ابراهیم‌پور، عیسی‌قلی احمدی‌نیا، عبدالله ایزدپناه، فتح‌الله حاجتی، جمشید سلحشور، شاهین شالو چهارتنگی، علیرضا قیصری، سید علیرضا طباطبایی و نقی کاظمی.

بر این اساس و با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات، احتمال انصراف نامزدهای انتخاباتی دیگر کم است و انتخابات فردا با حضور ۱۷ نامزد برگزار شود.

انتظار می‌رود شهروندان ایذه‌ای و خوزستانی بدون در نظر گرفتن شایعات منتشره در فضای مجازی، جدیدترین اخبار انتخاباتی را به‌وسیله خبرگزاری‌ها و سایت های رسمی و منتشره توسط ستاد انتخابات شهرستان خود دنبال کنند.

انتهای پیام/*فارس*