خبیر: اعلام نتیجه برخی حوزه‌ها تا صبح فردا/مردم با شایعات فضاههای مجازی توجه نکنند
خبیر: اعلام نتیجه برخی حوزه‌ها تا صبح فردا/مردم با شایعات فضاههای مجازی توجه نکنند

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: احتمال اعلام نتیجه انتخابات اهواز تا عصر فردا و اعلام حوزه‌های نسبتا کوچک تا صبح وجود دارد. به گزارش ایزنا، فرج‌الله خبیر امشب در ستاد انتخابات استان خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتظار می‌رود مردم و نامزدهای انتخاباتی به شایعات منتشره توجهی نداشته باشند اظهار کرد: تنها مرجع […]

انتخابات مجلس ایذهرئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: احتمال اعلام نتیجه انتخابات اهواز تا عصر فردا و اعلام حوزه‌های نسبتا کوچک تا صبح وجود دارد.

به گزارش ایزنا، فرج‌الله خبیر امشب در ستاد انتخابات استان خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتظار می‌رود مردم و نامزدهای انتخاباتی به شایعات منتشره توجهی نداشته باشند اظهار کرد: تنها مرجع رسمی انتشار اخبار مربوط به اعلام نتایج و انتخابات در استان اطلاعیه‌های منتشره توسط ستاد انتخابات استان و کشور است و مردم به شایعه سازی‌های شبکه‌های اجتماعی توجهی نداشته باشند.

وی با اشاره به شمارش آرا در استان افزود: به‌دلیل وسعت و گستردگی حوزه‌ها و آمار بالای رای دهندگان در استان به‌ویژه در اهواز، احتمال اینکه شمارش آرا تا فردا ادامه یابد زیاد است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به آمار سایر شهرستان‌های استان از جمله شهرهای کوچک خاطرنشان کرد: به‌دلیل کوچک بودن برخی از حوزه‌ها و همچنین سرعت بالای شمارش در این حوزه‌ها احتمال اینکه نتایج نهایی برخی از این حوزه‌ها فردا اعلام شود وجود دارد.

به گزارش ایزنا، انتظار می رود مردم شهرستان نسبت به شایعات منتشره در فضای مجازی و آمار و ارقام بدون منبع توجهی نداشته باشند و اخبار مربوطه به نتایج را از طرق خبرگزاری ها، پایگاه های خبری رسمی، فرمانداری، بخشداری و مسئولان ستاد انتخابات در شهرستان پیگیری کنند.

انتهای پیام/*