سرما ره‌آورد باران در ایذه، «سفید کوه» سفید پوشید
سرما ره‌آورد باران در ایذه، «سفید کوه» سفید پوشید

بارش باران در روزهای اخیر باعث سرد شدن هوا در شهرستان ایذه شد. به گزارش ایزنا، با توجه به اینکه باران و بارش‌های سیل‌آسا در طول روزهای اخیر باعث ایجاد خسارت و آب‌گرفتگی مناطق زیادی از استان خوزستان شد، شهرستان ایذه که همواره کانون اصلی بارش‌ها و سامانه‌های بارشی در استان بوده است حال و […]

بارش باران در روزهای اخیر باعث سرد شدن هوا در شهرستان ایذه شد.

عکس از وحید اورکی

به گزارش ایزنا، با توجه به اینکه باران و بارش‌های سیل‌آسا در طول روزهای اخیر باعث ایجاد خسارت و آب‌گرفتگی مناطق زیادی از استان خوزستان شد، شهرستان ایذه که همواره کانون اصلی بارش‌ها و سامانه‌های بارشی در استان بوده است حال و هوای متفاوتی را داشت.

در این شهرستان با توجه به ریزش باران فراوان و جاری شدن آب؛ هنوز گزارشی مبنی بر تخریب و آسیب جدی داده نشده و اینک در هوای نیمه ابری برخی از روزهای خود یک هوای دل‌انگیز بهاری را تجربه می‌کند.

این شهرستان به‌واسطه قرار داشتن در بلندترین نقاط خوزستان و هم‌جواری با استان‌های سردسیری مانند چهارمحال و بختیاری و کهگلویه و بویر احمد همواره از آب و هوای معتدل‌تری نسبت به سایر مناطق خوزستان قرار داشته است.

بارندگی روز گذشته در این شهرستان ۳۴٫۷ گزارش شده است که باعث سرزنده شدن طبیعت و سرسبز ماندن آن شده است.

با توجه به بارش‌های چند روز اخیر این شهرستان کاملا وضعیت زمستانی را به خود گرفته و این در حدی بوده که برخی از ارتفاعات شهرستان از جمله سفید کوه و مناطقی از کوه منگشت برای اولین‌بار در سال ‌ای اخیر در فصل بهار بارش برف را تجربه کرده‌اند.

انتهای پیام/*