لزوم توجه مدیران ایذه‌ای به مصوبه‌های شورای اداری/انتخابات قدرتمند با همکاری مسئولان شهرستان محقق می‌شود
لزوم توجه مدیران ایذه‌ای به مصوبه‌های شورای اداری/انتخابات قدرتمند با همکاری مسئولان شهرستان محقق می‌شود

فرماندار ایذه گفت: انتظار می‌رود با همکاری سایر نهادها و قرار دادن تجهیزات خود، اقدامات مهمی در جهت برگزاری انتخابات سالم در شهرستان برداشته شود. به گزارش ایزنا، آقاجان علیخانی‌پور دیروز در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جدید با تاکید بر اینکه شعار نامگذاری شده امسال توسط مقام معظم رهبری باید عملی […]

فرماندار ایذه گفت: انتظار می‌رود با همکاری سایر نهادها و قرار دادن تجهیزات خود، اقدامات مهمی در جهت برگزاری انتخابات سالم در شهرستان برداشته شود.آقاجان علیخانی

به گزارش ایزنا، آقاجان علیخانی‌پور دیروز در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جدید با تاکید بر اینکه شعار نامگذاری شده امسال توسط مقام معظم رهبری باید عملی شود اظهار کرد: برای تحقق بخشیدن به این شعار ابتدا باید از خودمان شروع کرده و در راه عملی کردن اقتصاد مقاومتی در مصرف هر چیزی بهینه‌سازی کرد.

وی با بیان اینکه اقدام و عمل به‌معنای این است که هر کاری سر موقع به‌صورت عملی در آید افزود: امسال نباید به‌مانند سال گذشته مصوبه‌ها در شورای اداری انجام شده ولی توسط مدیران خوانده نشود و کنار گذاشته شود.

فرماندار ایذه با اشاره به اینکه هیچ مسئولی تاکنون برنامه‌های امسال خود را تحویل نداده است خاطرنشان کرد: اقدام و عمل یعنی اینکه مسئولان با برنامه‌ریزی برای آینده کاری خود و اداره خود از روزمره‌گی به‌دور باشند.

علیخانی‌پور با اشاره به ولادت امام علی (ع) و تبریک آن گفت: مشخصه مردم بختیاری شیعه بودن همه آنهاست، ما باید با توجه به این ارزش‌ها هر آنچه را که در توان داریم در طبق اخلاص گذاشته و به اقشار محروم جامعه که در این شهرستان کم هم نیستند کمک و یاری برسانیم.

وی با اشاره به روز ۵ اردیبهشت و شکست آمریکایی‌ها در این روز در طبس تصریح کرد: از این واقعه که آغاز دشمنی‌های آمریکا پس از انقلاب در کشور بود تا امروز، آنها در ایران شاهد شکست‌های پی در پی بوده‌اند و شکست در کودتاها و جنگ تحمیلی از این دسته دشمنی‌ها بود که به لطف خداوند نتیجه‌ای را برای این دشمن در پی نداشت.

*جهاد کشاورزی مراقب کشت در آب آلوده باشد

علیخانی‌پور ادامه داد: با توجه به اینکه فصل برداشت محصولات کشاورزی در پیش است، انتظار می‌رود با توجه به ریزش خوب رحمت الهی در شهرستان، امسال شاهد رشد برداشت و محصولات باشیم.

وی خطاب به اداره جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اینکه فصل کشت محصولات بهاره و مخصوص فصول گرم در پیش است، انتظار می‌رود با نظارت بیشتر برای حفظ سلامت مردم تلاش شود تا از کشت درون آب‌های آلوده در شهرستان جلوگیری شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در سطح شهرستان ایذه با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در این شهرستان و لزوم توجه همه جانبه مدیران به این امر مهم و سرنوشت‌ساز خاطرنشان کرد: در مرحله اول برگزاری این امر در شهرستان تعامل همه مدیران جای تقدیر دارد و انتظار می‌رود با همکاری سایر نهادها و قرار دادن تجهیزات خود، اقدامات مهمی در جهت برگزاری انتخابات سالم در شهرستان برداشته شود.

علیخانی‌پور با درخواست از مدیران و کارمندان ادارت شهرستان برای خودداری کردن از حمایت کاندیدای خاصی در اداره گفت: برای اینکه کسی به دنیای خود برسد آخرت خود را زیر پا نگذارید و هیچ‌گاه از وقت اداری خود که باید صرف خدمت به مردم شود در جهت تبلیغ برای فردی استفاده نکنید.

وی در ادامه این موضوع با بیان اینکه مسئولان جانب‌دار که در ادارات خود از فرصت‌ها برای تبلیغات نمایندگان استفاده می‌کنند به فردا و آخرتی که دستمان به جایی نخواهد رسید فکر کنند افزود: از امکانات و تجهیزات خود برای انجام انتخابات سالم در شهرستان استفاده کرده و هیچ‌گاه برای جانب‌داری خود حق‌الناس را زیر پا نگذاریم.

علیخانی‌پور اضافه کرد: نباید با حمایت از کسی باعث ایجاد نگرانی برای مردم شد و برای اینکه مردم به حرفمان توجه داشته باشند باید در عمل از کاندیدا بی‌طرف باشیم.

وی با بیان اینکه مسئول کسی است که مورد سوال واقع شود خاطرنشان کرد: هیچ توجیهی برای انجام دادن و یا ندادن کارها قابل قبول نیست و باید اقدامات لازم صورت بگیرد.

علیخانی‌پور با اشاره به شیوع تب برفکی در شهرستان گفت: شهرستان ایذه قبل از بسیاری از مناطق استان دچار تب برفکی شد ولی با اقدامات مثبت توسط مسئولان مربوطه از میزان آن کاسته شد ولی دهدز همچنان آلوده است و باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/فارس*