از انباشت زباله در ایذه تا پاسخ شهردار/۵ ماه حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری پرداخت شد
از انباشت زباله در ایذه تا پاسخ شهردار/۵ ماه حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری پرداخت شد

شهردار ایذه مشکلات مالی و طلب چندماهه کارگران شهرداری را عامل گلایه این افراد دانست و گفت: برای رفع مشکل این قشر ۵ ماه از حقوق عقب افتاده آنها پرداخت شد. به گزارش ایزنا، شاید یکی از مشکلاتی که همواره در سطح این شهر به شهرداری در قالب ایراد وارد شده است موضوع انباشت زباله‌ها […]

شهردار ایذه مشکلات مالی و طلب چندماهه کارگران شهرداری را عامل گلایه این افراد دانست و گفت: برای رفع مشکل این قشر ۵ ماه از حقوق عقب افتاده آنها پرداخت شد. انوشیروان بهرامی

به گزارش ایزنا، شاید یکی از مشکلاتی که همواره در سطح این شهر به شهرداری در قالب ایراد وارد شده است موضوع انباشت زباله‌ها در برخی از محلات و عدم جمع آوری آن تا چند روز بوده است که در هفته گذشته دیده شد.

جمعی از شهروندان ایذه‌ای در طول این چند روز با تماس‌های مکرر به جامعه رسانه‌ای شهرستان نسبت به انباشت زباله در سطح محلات خود ابراز گلایه داشته و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

در ابتدا گمان می‌رفت دلیل این انباشت زباله در خیابان‌ها و محلات شهر کم‌کاری برخی نیروهای خدماتی پیمانکار بوده، ولی با توجه به پیگیری‌های انجام شده و پاسخ مسئولان متولی مشخص شد که اعتراض کارگران و نیروهای خدماتی نسبت به عقب افتادن چند ماهه حقوق خود باعث ایجاد این مشکل شده است.

این در حالی است که همواره مشکلات مالی و کمبود اعتبارات از اصلی‌ترین گلایه‌ها و مشکلات ادارات شهرستان بوده و شهرداری که یک نهاد خصوصی است و همواره با درآمدهای خود در طول سال قسمت زیادی از بودجه را تامین می‌کند نیز با این کمبود اعتبار مواجه است.

*از شهروندان وزش می‌طلبم

شهردار ایذه در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به موضوع انباشت زباله برای چند روز در سطح شهر اظهار کرد: من از چند ماه آغاز فعالیت در این جایگاه همواره تمام تلاش خود را برای رضایت شهروندان به کار گرفته‌ام و در راستای رسیدن به معیار‌ها و ملاک‌های مورد نظر شهروندان تلاش خواهیم کرد.

وی با پوزش از مردم به‌دلیل مشکل به وجود آمده در سطح شهر و انباشت زباله در برخی روزهای هفته گذشته افزود: کارگران خدمات شهری به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از گذشته برای چند ماه تا به امروز اعتراض داشته‌اند و این خلل برای این موضوع بوده است.

انوشیروان بهرامی با تاکید بر اینکه رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران این بخش حق هر یک از آنهاست خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده ۵ ماه از حقوق عقب افتاده این افراد پرداخت شد و این زحمت‌کشان به کار خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به شهری آباد با امکانات مناسب نیازمند همدلی و همراهی سایر شهروندان هستیم، تصریح کرد: بدون شک همدلی مردم و دادن راه‌کار برای افزایش هرچه بیشتر کیفیت در کار‌ها زمینه‌ساز پیشرفت و تحول خواهد بود.

انوشیروان بهرامی از زمان فعالیت خود تا‌کنون با دعوت از مردم جهت همکاری و دادن ایده و راه کار به شهرداری تلاش کرده است.

وی همراهی و همدلی مردم با شهرداری را عامل پیشرفت و توسعه در این شهرستان دانسته و با حضور خود در شهرداری برنامه‌ها و اقدامات نوینی را صورت داده و مردم را برای ایجاد تحول امیدوار کرده است.

انتهای پیام/فارس*