حمایت از مناطق محروم وظیفه همه نمایندگان است/مدیریت‌های شایسته سالار عامل پیشرفت و توسعه منطقه خواهد بود
حمایت از مناطق محروم وظیفه همه نمایندگان است/مدیریت‌های شایسته سالار عامل پیشرفت و توسعه منطقه خواهد بود

نماینده منتخب مردم ایذه و باغملک در مجلس دهم گفت: با شایسته سالاری و برنامه ریزی برای منطقه می‌توان در صورت کمبود اعتبارات نیز موفق عمل کرد. به گزارش ایزنا، هدایت الله خادمی در همایش ششمین آئین تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و حامیان ورزش این شهرستان با تجلیل از حضور حماسی مردم این حوزه انتخابیه […]

نماینده منتخب مردم ایذه و باغملک در مجلس دهم گفت: با شایسته سالاری و برنامه ریزی برای منطقه می‌توان در صورت کمبود اعتبارات نیز موفق عمل کرد.هدایت-الله-خادمی

به گزارش ایزنا، هدایت الله خادمی در همایش ششمین آئین تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و حامیان ورزش این شهرستان با تجلیل از حضور حماسی مردم این حوزه انتخابیه در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: ورزشکاران این منطقه نشان داده‌اند که اگر مدیریت صحیح در ورزش وجود داشته باشد هر چند با اندک داشته‌ها می‌توان بهترین مدال‌ها و مقام‌ها را به دست آورد.

وی با بیان اینکه وضعیت ورزش از سایر نهاد‌ها و سازمان‌های موجود در منطقه بهتر نیست افزود: اگر امکانات وجود ندارد برای همه ادارات نیست ولی می‌بینید که جامعه ورزشی ما خوش درخشیدند و مدال‌های قهرمانی زیادی برای منطقه کسب کردند.

نماینده منتخب مردم ایذه و باغملک در مجلس دهم با بیان اینکه اگر در بقیه سازمان‌ها هم چنین مدیرانی که با حداقل داشته‌ها کارهای بزرگی را انجام می‌دهند کار انجلم دهند می‌تواند باعث ایجاد تحول شود خاطرنشان کرد: ورزشکاران در جامعه ورزشی به صورت پله پله و گام به گام حرکت می‌کنند تا به یک سازمان ورزشی برسند.

خادمی اضافه کرد: ورزشکاران ما با توجه به اینکه با شایسته سالاری گام در راه ورزش گذاشتند به رقابت با سایر شهرستان‌هایی که با انبوه امکانات مواجه هستند می‌پردازند و در این راه یا هم اندازه و یا بالا‌تر از آنها قرار دارند.

وی با تجلیل و تقدیر از خانواده‌هایی که با هزینه‌های شخصی ورزشکاران تا رده‌های بین المللی حمایت می‌کنند تصریح کرد: اگر چنین حمایت‌هایی از جانب خانواده‌ها صورت نگیرد باید چنین مبالغی را صرف اعتیاد برخی از جوانان کنند، ولی دست همه خانواده‌ها و ورزشکارانی را که با پشتکار خود افتخار آفرینی می‌کنند را می‌بوسم.

خادمی با بیان اینکه این موفقیت‌ها نشان از مدیریت شایسته سالاری است گفت: در اولین ورود خود به مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه با ریاست آن دیداری را داشته تا قابلیت‌ها و داشته‌های این حوزه انتخابیه را به نمایش بگذارم.

وی با بیان اینکه در این دیدار با رئیس مجلس تمام کاستی‌ها و مشکلات منطقه مطرح شد ادامه داد: در این دیدار بیان شد یک نماینده فقط مربوط به یک شهرستان نیست و بقیه نمایندگان نیز باید به این منطقه محروم کمک کنند و وی نیز قول همکاری و پیگیری را داد.

مدیرعامل سابق شرکت حفاری شمال با اشاره به دیدار با نمایندگان فعالی خوزستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این دیدار به منظور ایجاد یک همدلی برای پیشرفت منطقه و ایجاد ارتباط برای پیگیری نیاز‌ها صورت گرفت.

خادمی با بیان اینکه دیدار با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یکی دیگر از برنامه‌های انجام شده در این سفر بود خاطرنشان کرد: چرایی این موضوع که تا به حال درصد مربوط به نفت به ایذه اختصاص نیافته است و با وجود اینکه ایذه نیز یک منطقه نفتی است تا به حال شامل این درصد نشد.

وی با تاکید بر اینکه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس قول همکاری بزرگ را داد گفت: در کنار این وعده قول انتقال تجربیات در رابطه به اینکه چگونه این منطقه محروم را به یک منطقه مناسب تبدیل کنیم را داد.

خادمی با اشاره به ملاقات دیروز خود با مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، جهاد کشاورزی، صنایع و معادن و مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: درپی این دیدار‌ها قرار شد که مدیر کل راه و شهرسازی ماشین آلات خود را در اختیار ما گذاشته تا از این فرصت برای توسعه جاده در منطقه استفاده شود.

وی تصریح کرد: هفته آینده به محض بازگشت به منطقه این موضوع جاده را پیگیری خواهیم کرد که در کدام نقطه فعالیت راه سازی در حال اجرا است و پیشرفت کار را بررسی خواهیم کرد.

خادمی با اشاره به بررسی مشکلات شهرک صنعتی ایذه افزود: با مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان در این رابطه صحبت‌هایی صورت گرفت و بنا بر این شد تا با ایذه همکاری و تعامل بیشتری را داشته باشد.

وی با اشاره به در نظر گرفتن یک مکان ویژه برای اصناف پر سرو صدای شهر گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد تا این کسبه برای دریافت زمین اقدام کرده و بدون پرداخت مالیات و دریافت همه امکانات زمین را دریافت کرده و همه این اصناف در محل مربوط خود مستقر شوند تا این کار علاوه بر کاستن آلودگی‌های صوتی، ایجاد یک کسب و کار جدید کند.

خادمی با بیان اینکه این اقدام باعث ایجاد حداقل ۵۰۰ شغل در مرحله اول در منطقه می‌شود اضافه کرد: مدت زمان اقدام کسبه برای این کار کم است و انتظار می‌رود کسبه هر چه سریع‌تر برای دریافت زمین اقدام کنند.

وی در پایان با اشاره به امتیاز کارخانه سیمان در منطقه باغملک که سال‌ها قرار بود انجام شود ولی هنوز عملی نشده خاطرنشان کرد: دیروز پیمانکار مربوطه در حضور مدیر کل صنایع و معادن خوزستان احضار شد و به وی اخطار داده شد یا کار خود را آغاز کند یا زمین‌های دریافت شده را پس دهد و این کار در مدت ۳ روز انجام شد که امیدوارم با خدمت رسانی لطف همه مردم ایذه و باغملک را جبران کنم.

انتهای پیام/