لزوم توجه به ظرفیت‌های بی‌پایان ورزش ایذه/بدون حمایت خانواده‌ها چرخ ورزش ایذه نمی‌چرخد
لزوم توجه به ظرفیت‌های بی‌پایان ورزش ایذه/بدون حمایت خانواده‌ها چرخ ورزش ایذه نمی‌چرخد

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: اگر خانواده ورزشکاران نبودند، با توجه به مشکلات اقتصادی در سطح کشور و منطقه، چرخ این ورزش نمی‌چرخید و هیچ کدام از این افتخارات برای ورزش ایذه به‌دست نمی‌آمد. به گزارش ایزنا، هوشنگ حاتمی امشب در همایش ششمین آئین تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و حامیان ورزش این شهرستان […]

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: اگر خانواده ورزشکاران نبودند، با توجه به مشکلات اقتصادی در سطح کشور و منطقه، چرخ این ورزش نمی‌چرخید و هیچ کدام از این افتخارات برای ورزش ایذه به‌دست نمی‌آمد.

هوشنگ حاتمی

هوشنگ حاتمی

به گزارش ایزنا، هوشنگ حاتمی امشب در همایش ششمین آئین تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و حامیان ورزش این شهرستان با ابراز امیدواری از اینکه در آینده پیشرفت و تحول مالی را در سطح ورزش این شهرستان داشته باشیم اظهار کرد: امشب ششمین مراسم تجلیل از برترین‌های ورزش شهرستان، ورزشکاران، قهرمانانریال پیشکسوتان و حامیان ورزش است که به همت اداره ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از سال ۸۹ با حضور در اداره ورزش و جوانان ایذه این خدمت را انجام داده‌ام افزود: متاسفانه در شهرستان آن جور که باید از فضای مجازی استفاده کنیم نکرده‌ایم و عده‌ای با تخریب و استفاده ناصحیح از این ابزار قصد ایجاد مشکل برای این برنامه و اداره را داشته‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با بیان اینکه در کنار برخی محدودیت‌ها در انتخاب نفرات، برای هر هیئت جهت تجلیل یک سهمیه مشخص پیش بینی شد خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود، همکاری ورزشکاران و ورزش دوستان سهمیه‌های هیئت‌ها مشخص شد و اسامی اعلام شده برای دریافت لوح و تقدیر توسط هیئت و روسای آن بوده است.

حاتمی با اشاره به افتخارات کسب شده در سال ۹۴ توسط ورزشکاران این شهرستان تصریح کرد: از این حضور ورزشکاران در مسابقات مختلف بین المللی، کشوری و… مدال‌هایی به دست آمد که با ۸ استان کشور برابری می‌کند.

وی با اشاره به افتخار آفرینی جوانان ایذه‌ای در میادین مختلف علمی و ورزشی گفت: مشکلات مالی همواره دغدغه اصلی این جوانان بوده که گوشه‌ای از آن نیز به کم توجهی و عدم پیگیری برخی از ما مدیران مربوط می‌شود.

حاتمی با بیان اینکه برخی موارد کاراز دست مسئولان ادارت خارج می‌شود خطاب به نماینده جدید حوزه در مجلس عنوان کرد: جوانان این شهرستان دارای ظرفیت‌های بالایی هستند، این افراد در انتخابات با همت خود گام در انتخاب برداشتند و امیدواریم به پاس این حرکت اقدامی صورت بگیرد تا این جوانان مستعد حمایت شوند و مانند ادوار گذشته سر خورده نشوند.

وی با اشاره به اینکه کمیود اماکن ورزشی مشکل اساسی ورزش ایذه است، افزود: تنها استادیوم ورزشی این شهرستان در سال ۴۲ برای ۱۵ هزار نفر احداث شد و امروز به هیچ وجه پاسخ گوی جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر در شهرستان نیست.

حاتمی اضافه کرد: اماکن ورزشی این شهرستان اکثرا فرسوده هستند، به ویژه در بحث فوتبال مشکلات زیادی وجود دارد و با وجود استعداد بسیار زیاد و استقبال بسیار زیاد از آن تنها یک زمین فوتبال در شهرستان وجود دارد و انتظار داریم این موضوع توسط نماینده جدید پیگیری شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با درخواست برای اخداث یک سالن ورزشی برای هیئت‌های رزمی شهرستان گفت: ورزش‌های رزمی از ظرفیت‌های بالای شهرستان به حساب می‌آیند ولی به دلیل مشکلات مالی و نداشتن مکان مجبور به حضور در باشگاه‌های خصوصی فعالیت می‌کنند.

حاتمی با اشاره به نبود وسیله نقلیه در ورزش شهرستان عنوان کرد: بیشتر وقت مسئولان اداره ورزش شهرستان صرف این می‌شود که برای اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات هزینه کمک کنند و تمام هزینه‌های اداره ورزش صرف ایاب و ذهاب می‌شود.

وی با تقدیر از خانواده ورزشکاران که همیشه حامی فرزندان خود در ورزش بودند خاطرنشان کرد: اگر این خانواده‌ها نبودند، با توجه به این مشکلات اقتصادی چندین ساله در سطح کشور و منطقه، چرخ این ورزش نمی‌چرخید و هیچ کدام از این افتخارات به دست نمی‌آمد.

انتهای پیام/