برای نظارت و تعامل آمده‌ام نه تقابل/با تعامل و نظارت به دنبال حداکثر کردن منافع ملی هستیم
برای نظارت و تعامل آمده‌ام نه تقابل/با تعامل و نظارت به دنبال حداکثر کردن منافع ملی هستیم

نماینده منتخب مردم ایذه و باغملک در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه اصلی من در بهارستان مبتنی بر تعامل، پیگیری منافع ملی، پیشرفت، توسعه کشور و حوزه انتخابیه خود است. به گزارش ایزنا و به نقل از عصر نفت؛ هدایت الله خادمی با تشکر و قدردانی از مردم ایذه و باغملک اظهار کرد: […]

نماینده منتخب مردم ایذه و باغملک در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه اصلی من در بهارستان مبتنی بر تعامل، پیگیری منافع ملی، پیشرفت، توسعه کشور و حوزه انتخابیه خود است.

هدایت-الله-خادمی

به گزارش ایزنا و به نقل از عصر نفت؛ هدایت الله خادمی با تشکر و قدردانی از مردم ایذه و باغملک اظهار کرد: اینکه مردم این دو شهر و روستاهای تابعه به من اعتماد کردند مسئولیت من را سنگین‌تر کرده است و این قول را به مردم خواهم داد از همه توانم برای برطرف کردن مشکلات مردم این حوزه استفاده کنم.

تن‌ها نماینده نفتی مجلس دهم ضمن اشاره به محرومیت حوزه انتخابی خود گفت: اهالی شهرستان‌های ایذه و باغملک نیازمند امکانات بیشتر و زیرساخت‌های مناسبی هستند که می‌توان با تعامل بیشتر و بهتر با مسولان٬ به سمت آبادانی و پیشرفت حرکت کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که فضای ذهنی نفتی ها٬ حضور او را در مجلس آغاز تقابل خادمی – زنگنه می‌دانند خاطرنشان کرد: اختلاف نظرهایی در زمانی که مدیرعامل حفاری شمال بودم با آقای زنگنه داشتم که آن هم کاری بود نه شخصی، بنده هیچ اختلاف شخصی با وزیر محترم نفت ندارم و حتی روز گذشته در همایش فرآیند قانون‌گذاری؛ الزامات و راه‌کار‌ها با وی دیدار داشتم و در مقام میزبان جلسه به ایشان خوشامد گفته و خوش و بش کردم.

خادمی افزود: عده‌ای هم دائما بر این طبل می‌کوبند که با جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت نیز مشکل دارد ولی وی هم در تماسی تلفنی انتخاب من را تبریک گفت، اختلافات کار‌شناسی در طول خدمت طبیعی است و از همین باب، ما نیز دچار آن شدیم اما این موضوع برای سال گذشته و در مقام همکاری بوده است و قطعا قابل تسری به زمان فعلی نیست.

نماینده منتخب مردم ایذه و باغملک در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در آن زمان من مدیرعامل حفاری شمال بودم و وجدان و شرافت کاری اقتضا می‌کرد برای سهام شرکت و سهامدارانم تا آخرین نفس بایستم، اما اکنون که نماینده مجلس هستم با تعامل و نظارت به دنبال حداکثر کردن منافع ملی هستیم.

خادمی ادامه داد: هم اکنون من در جامه نمایندگی مجلس قصد خدمت دارم٬ هم ابزارهای این خدمت با گذشته فرق دارد و هم جایگاه قانونی و حقوقی، بنابر این این دوره را باید دوره‌ای متفاوت با گذشته در نظر گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: رویکرد ما در مجلس تعامل است و نه تقابل، لذا اینکه گفته می‌شود با ورود من به مجلس تقابل کلید می‌خورد جنبه احساسی دارد در حالی که قطعا چنین چیزی رخ نخواهد داد.

انتهای پیام/*