حاتمی: حمایت مسئولان شهرستان راه قهرمانی ورزشکاران ایذه‌ای را هموار می‌کند
حاتمی: حمایت مسئولان شهرستان راه قهرمانی ورزشکاران ایذه‌ای را هموار می‌کند

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذ گفت: با حمایت مسئولان باید برای ورزشکاران شهرستان راهی را ساخت تا آنها بدون داشتن دل‌مشغولی به فعالیت‌های خود بپردازند. به گزارش ایزنا، جشن تجلیل از ۳ کشتی‌گیر ایذه‌ای که در قالب تیم ملی موفق به قهرمانی در جام جهانی شدند، همراه با جشن قهرمانی و موفقیت ۶ ورزشکار […]

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذ گفت: با حمایت مسئولان باید برای ورزشکاران شهرستان راهی را ساخت تا آنها بدون داشتن دل‌مشغولی به فعالیت‌های خود بپردازند. DSC_0253

به گزارش ایزنا، جشن تجلیل از ۳ کشتی‌گیر ایذه‌ای که در قالب تیم ملی موفق به قهرمانی در جام جهانی شدند، همراه با جشن قهرمانی و موفقیت ۶ ورزشکار رزمی‌کار رشته «o sport» این شهرستان در مسابقات قهرمانی آسیا امشب در تالار سیمرغ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به پایان رسید.

این برنامه با حضور جمعی از خانواده‌های ورزشکاران و ورزش دوستان ایذه‌ای برگزار شد و عدم حضور مسئولان در برنامه استقبال از ورزشکاران به ویژه کشتی‌گیران این شهرستان که در مسابقات جهانی کشتی فرنگی دست به کار بزرگی زدند از گلایه‌های آنها بود.

تلاش‌های هوشنگ حاتمی رئیس پر کار و توانمند اداره ورزش و جوانان شهرستان در کنار حمایت‌های رضا صیدعالی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان باعث انجام این برنامه در خورشان در تالار سیمرغ شد.

حضور معاون فرماندار، جانشین فرمانده انتظامی و برخی از مسئولان ادارات شهرستان در این همایش از نکات قابل ذکر بوده و ورزشکاران در حضور این افراد به ابراز گلایه از بابت بی‌توجهی به ورزش و عدم حضور در مراسمات استقبال از ورزشکاران پرداختند.


عکس یادگاری با ورزشکاران افتخارآفرین ایذه ای


بانوان ایذه‌ای قهرمان او.اسپرت آسیایی


پیام بویری قهرمان ایذه‌ای تیم ملی کشتی فرنگی


پیام بویری


رحیم آورچه و قهرمانان ایذه‌ای او. اسپرت آسیا/عکس از وحید اورکی

*خانواده‌ها ستون محکم حمایتی ورزش ایذه

هوشنگ حاتمی در حاشیه این برنامه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران این شهرستان در هفته‌های اخیر اظهار کرد: خوشبختانه سال ۹۵ نیز به مانند سال گذشته با افتخارآفرینی توسط ورزشکاران این شهرستان آغاز شد.

وی با اشاره به انجام این مراسم تجلیل افزود: این ویژه برنامه به پاس قدردانی از زحمات ورزشکاران ایذه‌ای در مسابقات جام جهانی و آسیایی است که طی آن ۳ کشتی‌گیر فرنگی‌کار این شهرستان در قالب تیم ملی موفق به قهرمانی جهان و ۶ ورزشکار رزمی ایذه‌ای نیز در مسابقات آسیایی بانوان و آقایان موفق به کسب مدال‌های گوناگون شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه اضافه کرد: امیدواریم که ادارات شهرستان با نگاه ویژه خود گامی مثبت در انجام برنامه‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران بردارند.

حاتمی با بیان اینکه ورزشکاران این شهرستان با کمترین داشته‌ها و منابع مالی بزرگ‌ترین افتخارات را کسب کرده‌اند خاطرنشان کرد: ورزشکاران ایذه‌ای در دو ماه اخیر درخشش بسیار خوبی در مسابقات مختلف داشته‌اند که طی آن ۲ مدال نقره و ۲ برنز، ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز در «او. اسپورت» و کسب مقام قهرمانی جهان توسط کشتی‌گیران این شهرستان در جام جهانی از مهم‌ترین مقام‌های بین‌المللی است.

وی با اشاره به حمایت بی‌دریغ خانواده ورزشکاران از جوانان ورزشکار خود گفت: بدون شک خانواده ورزشکاران نقش اساسی و مهم برای کسب این موفقیت‌ها را ایفا کرده‌اند و امیدوارم که بتوانیم امسال با کمک گرفتن از سایر مسئولان نسبت به یاری کردن ورزشکاران اقدام کنیم تا از نظر مالی و روحی آنها را برای ادامه راه قهرمانی امیدوار کنیم.

حاتمی با تاکید بر اینکه باید برای ورزشکاران شهرستان راهی را ساخت تا آن‌ها بدون داشتن دل‌مشغولی به فعالیت‌های خود بپردازند، تصریح کرد: با قرار گرفتن مسئولان در کنار ورزشکاران و حمایت خانواده‌ها بدون شک وضعیت ورزشکاران این شهرستان به بهبودی خواهد رفت.

انتهای پیام/فارس*