پل هلایجان به دلیل کمبود اعتبار نا تمام است/ساخت تقاطع غیر هم سطح در ایذه
پل هلایجان به دلیل کمبود اعتبار نا تمام است/ساخت تقاطع غیر هم سطح در ایذه

رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه؛ پروژه ساخت پل هلایجان تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است. به گزارش ایزنا، حمدالله قاسمی راد با اشاره به اینکه این پروژه از سال ۸۹ آغاز شده تاکید کرد: ساخت پل هلایجان تاکنون به علت کمبود اعتبار به کندی پیش رفته است. وی بیان داشت: در صورتیکه اعتبار مورد […]

رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه؛ پروژه ساخت پل هلایجان تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش ایزنا، حمدالله قاسمی راد با اشاره به اینکه این پروژه از سال ۸۹ آغاز شده تاکید کرد: ساخت پل هلایجان تاکنون به علت کمبود اعتبار به کندی پیش رفته است.

وی بیان داشت: در صورتیکه اعتبار مورد نیاز برای پروژه مذکور تزریق گردد پیش بینی می شود تا پایان امسال به اتمام برسد.

قاسمی راد با بیان اینکه ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است اذعان کرد: برای تکمیل روند ساخت این پل به بیش از ۳۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

رئیس اداره راه و شهرسازی در خصوص پروژه های جدید تصریح کرد: مناقصه پروژه تقاطع غیر همسطح در سه راه جاده ناشلیل ایذه _ اهواز نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و با هدف رفع حادثه خیزی برگزار و جهت ساخت به پیمانکار تحویل داده شده است.

حمدالله قاسمی افزود: احداث تقاطع غیر همسطح جاده بلوطک شیخان از دیگر پروژه‌های اجرایی ما برای رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات است که با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان به پیمانکار واگذار گردید.

باشگاه خبرنگاران/