دلیل قطعی تلفن‌های ثابت برخی محلات ایذه توسعه شبکه است
دلیل قطعی تلفن‌های ثابت برخی محلات ایذه توسعه شبکه است

رئیس اداره مخابرات ایذه، دلیل قطعی تلفن‌های ثابت برخی از محلات این شهرستان را توسعه خطوط شبکه دانست. به گزارش ایزنا، مظفر عالیپور با اشاره به قطع شدن تلفن در برخی از محلات این شهر اظهار کرد: این قطعی به دلیل توسعه در خطوط محلات بوده و مشکلات قطعی در سریع‌ترین زمان رفع خواهد شد. […]

رئیس اداره مخابرات ایذه، دلیل قطعی تلفن‌های ثابت برخی از محلات این شهرستان را توسعه خطوط شبکه دانست.

به گزارش ایزنا، مظفر عالیپور با اشاره به قطع شدن تلفن در برخی از محلات این شهر اظهار کرد: این قطعی به دلیل توسعه در خطوط محلات بوده و مشکلات قطعی در سریع‌ترین زمان رفع خواهد شد.

وی افزود: بسیاری از متقاضیان مدت‌ها در انتظار دریافت خطوط خود هستند و با این تغییرات خطوط درخواستی خود را دریافت خواهند کرد.

 

رئیس اداره مخابرات ایذه خاطرنشان کرد: به منظور انجام عملیات کابل برگردان جهت توسعه محدوده انتهایی خیابان شهید عبدالمجید کیانی و مسکن مهر ۸۰ واحدی جنب بخشداری مرکزی، تلفن‌های مشترکان این مناطق از ظهر دیروز دچار اختلال است و به‌زودی رفع خواهد شد.

 

عالیپور در پایان، با بیان اینکه طی روزهای آینده این عملیات در مناطق دیگر شهر ایذه برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای انجام این عملیات در نقاط دیگر نیز اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت.

فارس/