اردوی ۱۰ روزه «تیم کشتی سینا صنعت ایذه» در شهرکرد
اردوی ۱۰ روزه «تیم کشتی سینا صنعت ایذه» در شهرکرد

تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه برای حضور در دور دوم لیگ برتر کشتی فرنگی کشور اردوهای آماده‌سازی خود را آغاز کرد.

تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه برای حضور در دور دوم لیگ برتر کشتی فرنگی کشور اردوهای آماده‌سازی خود را آغاز کرد.

 

به گزارش ایزنا، تیم سینا صنعت این شهرستان امسال به‌ عنوان یکی از دو نماینده کشتی فرنگی خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور حاضر و با وجود جوان‌گرایی و حضور در بین حریفان قدرتمند کشوری که از وجود ملی‌پوشان بهره می‌بردند، موفق به کسب مقام سوم شد.

این تیم به‌ منظور حضور در دور و فصل جدید این مسابقات با تغییرات جزئی نسبت به دور قبل تمرینات خود را زیر نظر ملک‌محمد بویری و حمایت‌های علی‌بابا احمدپور مدیرعامل خود آغاز کرد، و به‌منظور حضوری قدرتمند در فصل جدید وارد مرحله اردویی شد.

با نزدیک شدن به روزهای آغاز دور جدید این مسابقات مهم کشوری، تیم سینا صنعت نیز برای حضور مقتدرانه و به امید کسب مقام درخشان‌تر نسبت به دور اول، اقدام به برگزاری اردوی ۱۰ روزه در استان چهارمحال و بختیاری کرد.

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت در حاشیه اعزام این تیم به اردوی برون استانی خود در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: این تیم برای برپایی یک اردوی ۱۰ روزه به شهرکرد سفر می‌کند و در این اردو سعی می‌شود که تمرینات به صورت منظم و منسجم پیگیری شود تا کشتی‌گیران وارد شرایط مسابقه‌ای شوند.

ملک‌محمد بویری با اشاره به اینکه آب و هوای مناسب چهارمحال و بختیاری دلیل برگزاری اردو در این استان بوده است افزود: تمام برنامه‌های تاکتیکی و تمرینی در نظر گرفته شده انجام و ورزشکاران به شرایط مسابقه باز گردانده می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌دلیل تعطیلی لیگ و نبود مسابقات، برخی از کشتی‌گیران از شرایط مسابقه فاصله گرفته‌اند گفت: انتظار می‌رود که با برگزاری این اردو، همه اعضای تیم به بالاترین شرایط روحی و بدنی خود برسند و برای حضور قدرتمند در مرحله دوم لیگ برتر آماده شوند.

بویری با اشاره به تغییر در برخی از وزن‌های این تیم و اضافه شدن نفرات جدید خاطرنشان کرد: امیدواریم با این تغییرات صورت گرفته و اردوهای پیش رو بتوانیم در فصل جدید در جایگاهی بالاتر نسبت به مقام کسب شده در دور اول قرار بگیریم.

وی در پایان اضافه کرد: یک دور اردوی جدید در یکی در دیگر از شهرهای کشور پیش بینی شده است و تمام تلاش‌ها به کار گرفته شده تا این تیم به‌عنوان یک نماینده مقتدر برای کشتی خوزستان و ایذه در کشور مطرح شده و برای حضور قدرتمند در لیگ باشگاه‌های جهان آماده شود.

فارس/