ایذه یکی از مقاصد «هیئت ژاپنی» برای سرمایه گذاری در بخش آب و فاضلاب
ایذه یکی از مقاصد «هیئت ژاپنی» برای سرمایه گذاری در بخش آب و فاضلاب

هیئت ژاپنی آمادگی خود را در راستای تکمیل پروژه‌های آبفای خوزستان در بخش‌های تصفیه‌خانه و فاضلاب شهری اعلام کرد. به گزارش ایزنا، محسن درفشان اظهار داشت: استان خوزستان در بخش آب‌و‌فاضلاب ظرفیت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری و شروع همکاری با کشورهای پیش‌رو در این بخش نظیر کشور ژاپن دارد. وی افزود: چندی پیش هیئتی از […]

هیئت ژاپنی آمادگی خود را در راستای تکمیل پروژه‌های آبفای خوزستان در بخش‌های تصفیه‌خانه و فاضلاب شهری اعلام کرد.

به گزارش ایزنا، محسن درفشان اظهار داشت: استان خوزستان در بخش آب‌و‌فاضلاب ظرفیت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری و شروع همکاری با کشورهای پیش‌رو در این بخش نظیر کشور ژاپن دارد.

وی افزود: چندی پیش هیئتی از ژاپن به خوزستان آمده و پس از دیدار با مسئولان سازمان آبفای خوزستان در نشست با استاندار به بیان تمایل همکاری در بخش آبفای خوزستان پرداختند.

معاون آبفای خوزستان گفت: هیئت ژاپنی خواستار بازدید از طرح‌های نیمه‌کاره شد تا در صورت صلاح‌دید به همکاری بیشتر با سازمان آبفای خوزستان بپردازد.

وی عنوان کرد: شهرهای مدنظر هیئت ژاپنی برای همکاری شهرستان‌های شوش،اندیمشک،ایذه، بهبهان و بستان است که با تلاش آبفای خوزستان فرصت سرمایه‌گذاری و همکاری در شهرستان‌های دیگر خوزستان نیز به آن‌ها معرفی می‌شود.

درفشان اظهار داشت: انتقال تجربیات کشورهای پیش‌رو در این زمینه می‌تواند سبب حرکت سریع ما در بخش‌های مختلف آبفا شود و هیئت ژاپنی نیز آماده انتقال تجربیات و بیان فن‌های روز دنیا در این زمینه به آبفای خوزستان است.

وی افزود: مسئولان سازمان آبفا و استاندار خوزستان در زمینه آب‌ و‌ فاضلاب و تامین آب شرب سالم برای هم‌استانی‌های خوزستانی حساس بوده و تاکنون اقدامات خوبی را در این راستا انجام داده‌اند.

تسنیم/