کسب مقام سوم «تئاتر خیابانی» خوزستان توسط هنرمندان ایذه‌ای
کسب مقام سوم «تئاتر خیابانی» خوزستان توسط هنرمندان ایذه‌ای

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه از کسب مقام سوم هنرمندان این شهرستان در جشنواره «تئاتر خیابانی» استانی خبر داد. به گزارش ایزنا، رضا صیدعالی با اشاره به پایان یافتن جشنواره تئاتر خیابانی خوزستان اظهار کرد: در این جشنواره آثار برگزیده مرحله اول قرار داشتند و در پایان آثار منتخب استانی انتخاب شد. وی […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه از کسب مقام سوم هنرمندان این شهرستان در جشنواره «تئاتر خیابانی» استانی خبر داد.

به گزارش ایزنا، رضا صیدعالی با اشاره به پایان یافتن جشنواره تئاتر خیابانی خوزستان اظهار کرد: در این جشنواره آثار برگزیده مرحله اول قرار داشتند و در پایان آثار منتخب استانی انتخاب شد.

وی افزود: نمایش «همیشه راهی هست» به کارگردانی رضا زمان‌زاده با حضور در جمع آثار برگزیده مرحله اول، در مرحله دوم نیز جزو آثار برتر قرار گرفت و با کسب مقام سومی به‌کار خود پایان داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه با اشاره به کسب مقام‌های انفرادی هنرمندان این شهرستان در روز پایانی خاطرنشان کرد: در بخش بازیگر بزرگسال احسان آذربنیاد موفق به کسب مقام سوم و از بازی مهدی محمودی به‌عنوان بازیگر بزرگسال و محمد مهدی حاتمی در بخش بازیگر خردسال تجلیل شد.

  • حضور رضا صیدعالی به‌عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه باعث جان بخشیدن دوباره به تمام بخش‌های هنری و فرهنگی شد و در تمام رشته‌های هنری علاوه بر به‌روز شدن، دست‌خوش تحول جدید و باعث جاری شدن خون تازه‌ای در رگ‌های آن شد.

موفقیت‌ها و تحولات چند‌ماهه اخیر کانون‌های هنری و فرهنگی در اداره ارشاد شهرستان، نشان از توجه و عزم جدی این هنرمند مسئول در اداره ارشاد ایذه و تلاش وی برای احیای دوباره و دست‌یابی مجدد به جایگاه واقعی هنرمندان این خطه در استان دارد.

شایان ذکر است که رضا صیدعالی یکی از با سابقه‌ترین بازیگران تئاتر استان خوزستان و جز خوشنویسان برگزیده به‌حساب می‌آید.

فارس/