همه عاملان حادثه روستای «پتک» باغملک شناسایی و دستگیر شدند
همه عاملان حادثه روستای «پتک» باغملک شناسایی و دستگیر شدند

معاون نیروی انتظامی خوزستان گفت: اکنون وضعیت در روستای پتک باغملک به شرایط عادی خود بازگشته و همه افرادی که در ایجاد این تنش دخیل بودند شناسایی و بازداشت شدند. به گزارش ایزنا؛ «رحمان موسوی» معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان اظهار داشت: درگیری روز گذشته در روستا پتک باغملک ۳۵ دقیقه طول کشید که در […]

معاون نیروی انتظامی خوزستان گفت: اکنون وضعیت در روستای پتک باغملک به شرایط عادی خود بازگشته و همه افرادی که در ایجاد این تنش دخیل بودند شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش ایزنا؛ «رحمان موسوی» معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان اظهار داشت: درگیری روز گذشته در روستا پتک باغملک ۳۵ دقیقه طول کشید که در این حادثه ۱۱ نفر کشته و ۱۶ نفر زخمی شدند.

وی افزود: نیروی انتظامی پس از اطلاع از درگیری در محل حادثه حاضر شد و اکنون وضعیت در این روستا به شرایط عادی خود بازگشته است و همه افرادی که در ایجاد این تنش دخیل بودند شناسایی و بازداشت شدند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان تصریح کرد: تءمین امنیت مردم مهم‌ترین هدف و رسالت نیروی انتظامی است و اشد مجازات در انتظار عاملان سلب امنیت مردم است. متأسفانه برخی در شبکه‌های اجتماعی به سرعت شایعه پراکنی کردند که باید بگویم همه این اتفاقات رصد می‌شود و با آنها نیز برخورد می‌کنیم.

وی بیان کرد: توصیه ما این است که شهروندان اخبار مهم را به جای شبکه‌های اجتماعی از منابع موثق مانند پایگاه‌ اطلاع رسانی پلیس، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های دارای مجوز دریافت کنند تا استرس در جامعه حاکم نشود.

موسوی عنوان کرد: اقوام و قبایل موجود در خوزستان ظرفیت‌های کشور به شمار می‌روند که به همین دلیل برای بهره بردن از این ظرفیت‌ها نشست‌های هم اندیشی با سران عشایر خوزستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون این نشست‌ها در ۱۲ شهرستان خوزستان برگزار شده است، اظهار داشت: خوشبختانه در ۱۲ شهرستانی که رفتیم همه سران عشایر و معتمدان محلی درباره درگیری‌ها و برخی از مشکلات موجود ناراضی هستند و برای جلوگیری از بروز جرم اعلام آمادگی کردند.

رهیاب/