برخورداری ۱۵۷ خانوار نیازمند ایذه‌ای از انشعابات رایگان
برخورداری ۱۵۷ خانوار نیازمند ایذه‌ای از انشعابات رایگان

مدیر کمیته امداد شهرستان ایذه گفت: ۱۵۷ خانوار نیازمند تحت پوشش صاحب انشعابات رایگان شدند. به گزارش ایزنا، محمدرضا پرویز‌پور با اشاره به برخورداری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از انشعابات رایگان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۵۷ خانواده تحت پوشش از خدمات رایگان در جهت اخذ انشعابات خود بهره‌مند شده‌اند. وی با […]

مدیر کمیته امداد شهرستان ایذه گفت: ۱۵۷ خانوار نیازمند تحت پوشش صاحب انشعابات رایگان شدند.

به گزارش ایزنا، محمدرضا پرویز‌پور با اشاره به برخورداری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از انشعابات رایگان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۵۷ خانواده تحت پوشش از خدمات رایگان در جهت اخذ انشعابات خود بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه ارائه این خدمات بر اساس اولویت‌بندی بوده است، افزود: علاوه بر این، ایتام، زنان سرپرست خانواده و خانواده‌های پرجمعیت تحت پوشش، از جمله اولویت‌های ارائه انشعابات آب، برق و گاز بوده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایذه با اشاره به اینکه هیچ هزینه‌ای برای ثبت‌نام از مددجویان دریافت نمی‌شود، تصریح کرد: مددجویان با اخذ گواهی حمایتی می‌توانند برای گرفتن انشعابات رایگان و یا تخفیف ویژه اقدام کنند و از این این خدمات بهره‌مند شوند.

پرویزپور خاطرنشان کرد: در ۶ ماه گذشته ۵۶ مورد انشعاب آب، ۵۳ انشعاب برق و ۴۸ انشعاب گاز رایگان با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان برای مددجویان صرفه‌جویی داشته و از این رو کمک بزرگی صورت گرفته است.

*طرح حج فقرا در کمیته امداد ایذه

وی با اشاره به برگزاری طرح حج فقرا گفت: حج فقرا هر‌ساله نسبت به اعزام مددجویان این نهاد اقدام می‌کند و این برنامه همانند سایر طرح‌های کمیته امداد با همکاری افراد خیر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کمک‌های افراد خیر برای اعزام مددجویان به اردوی مشهد مقدس نیز صرف می‌شود، تشریح کرد: طرح‌های زیارتی این نهاد برای تقویت روحیه معنوی مددجویان اجرا می‌شود و تا به امروز ۲۵۶ نفر از زنان مددجوی سرپرست خانواده به سفر زیارتی مشهد اعزام شده و در آینده نزدیک ۴۰ نفر دیگر اعزام خواهد شد.

فارس/