حمله دشمن از راه تهاجم فرهنگی است/آل‌سعود خائن خانه خدا است نه خادم زائران
حمله دشمن از راه تهاجم فرهنگی است/آل‌سعود خائن خانه خدا است نه خادم زائران

امام جمعه موقت ایذه گفت: کسی که ادعای خادم خانه خدا بودن را دارد باید تدابیر لازم برای انجام این کار را داشته باشد و این افراد به‌جای خادم بودن، خائنان حریم الهی هستند. به گزارش ایزنا، حجت‌الاسلام سید مراد حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به عملکرد ضعیف ستاد امر به‌معروف و […]

امام جمعه موقت ایذه گفت: کسی که ادعای خادم خانه خدا بودن را دارد باید تدابیر لازم برای انجام این کار را داشته باشد و این افراد به‌جای خادم بودن، خائنان حریم الهی هستند.

به گزارش ایزنا، حجت‌الاسلام سید مراد حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به عملکرد ضعیف ستاد امر به‌معروف و نهی از منکر در برخی از شهرستان‌های استان خوزستان اظهار کرد: امر به‌معروف و نهی از منکر از نشانه‌های یک انسان مومن است ولی متاسفانه اهمیت و جایگاه این امر رو به فراموشی است.
وی با بیان اینکه اجرای این حکم شرایط خاص و ویژه‌ای دارد تا کرامات انسانی حفظ شود افزود: اگر امر به‌معروف به معنای حقیقی خود صورت بگیرد شاید نیازمندی به نهی از منکر کمتر شود، و جامعه‌ای که از واجبات و معروفاتی چون نماز به‌دور باشد در آن زمینه منکرات و مفاسد ایجاد خواهد شد.

امام جمعه موقت ایذه اضافه کرد: ستاد امر به‌معروف در بیشتر شهرستان‌های استان وجود دارد، اما آن‌گونه که باید انجام وظیفه نمی‌کنند؛ زیرا اگر این نحو بود آثار آن نیز برای همه قابل مشاهده بود.

حسینی در ادامه با اشاره به رخ‌دادن فاجعه در منا خاطرنشان کرد: کسی که ادعای خادم خانه خدا بودن را دارد باید تدابیر لازم برای انجام این‌کار را داشته باشد و این افراد خائنان حریم الهی هستند نه خادمان آن.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تشریح کرد: ما وارثان جان‌فشانی و دلاوری شهدای خود هستیم از این‌رو باید از این میراث با ارزش پاسداری کنیم و باتوجه به اینکه دشمنان از روش‌های تهاجم فرهنگی به اعتقادات مردم حمله کرده است، ما باید برای پاسداری از رشادت‌های رزمندگان رسالت خود را در این جبهه فرهنگی انجام دهیم.

به گزارش ایزنا، نمازگزاران ایذه‌ای در نماز جمعه امروز این شهرستان با سر‌دادن شعار ضد استکبار، خواستار محاکمه و مجازات آل‌سعود و کوتاه کردن دست آنان از مدیریت حرمین شریفین شدند.

انتهای پیام/