جشنواره استانی «دا» در ایذه برگزار می‌شود
جشنواره استانی «دا» در ایذه برگزار می‌شود

رئیس هیئت ورزش‌های بومی محلی ایذه از برگزاری جشنواره استانی «دا» ۱۷ مهرماه جاری به میزبانی این شهرستان خبر داد. به گزارش ایزنا، داریوش عباسی با اشاره به برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی با عنوان «دا» در سراسر کشور اظهار کرد: این جشنواره روز جمعه ۱۷ مهرماه جاری در بخش سوسن از توابع این شهرستان […]

رئیس هیئت ورزش‌های بومی محلی ایذه از برگزاری جشنواره استانی «دا» ۱۷ مهرماه جاری به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایزنا، داریوش عباسی با اشاره به برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی با عنوان «دا» در سراسر کشور اظهار کرد: این جشنواره روز جمعه ۱۷ مهرماه جاری در بخش سوسن از توابع این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این همایش تمام اقوام خوزستانی حضور خواهند داشت افزود: حضور تمام مردم آزاد خواهد بود و از تمام هم استانی‌ها جهت آشنایی بیشتر در مورد اقوام مختلف خوزستانی، فرهنگ و آداب، غذاها و بازی‌های بومی دعوت می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های بومی محلی ایذه اضافه کرد: این همایش ساعت ۹ در روستای «لولو» آغاز و عصر همان‌روز با معرفی شرکت کنندگان برتر به پایان خواهد رسید.

عباسی در پایان بیان کرد: شرکت کنندگان برگزیده در چگونگی اجرای برنامه، نظم کاری و شرایط دیگر انتخاب خواهند شد و در کنار این همایش، بازی‌های کودکانه از بخش‌هایی خواهد بود که می‌تواند مورد توجه بازدیدکنندگان و کودکان حاضر قرار گیرد.