از قهرمانی «پویا دادمرز» در مسابقات کشتی آذربایجان تا هفته افتخار دیگر برای ورزش ایذه
از قهرمانی «پویا دادمرز» در مسابقات کشتی آذربایجان تا هفته افتخار دیگر برای ورزش ایذه

از قهرمانی «پویا دادمرز» در مسابقات کشتی آذربایجان تا هفته افتخار دیگر برای ورزش ایذه

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه از قهرمانی «پویا دادمرز» در مسابقات کشتی آذربایجان و هفته پر از افتخار دیگری برای ورزش ایذه خبر داد.

به گزارش ایزنا؛ هوشنگ حاتمی با اشاره به قهرمانی کشتی‌گیر ملی‌پوش این شهرستان در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی آذربایجان اظهار کرد: پویا دادمرز کشتی گیر ایذه‌ای وزن ۵۰ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان کشورمان با درخشش خود توانست مقتدرانه در جایگاه نخست این دوره از رقابت‌ها قرار بگیرد.

وی همچنین با اشاره به صعود تیم فوتسال بانوان جنوب ایذه به دور بعدی لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور افزود: این تیم ایذه‌ای توانست با شکست تیم‌های شهرکرد، نفت و گاز گچساران و بهبهان به مرحله دیگری از این مسابقات راه پیدا کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه اضافه کرد: این موفقیت ورزشکاران باشگاه جنوب ایذه حاصل تلاش‌های نورالله مرادی مدیرعامل این باشگاه و مربیان تیم است که با دست خالی و صرف هزینه‌های شخصی توانستند در این مسابقات حاضر شوند و با درخشش خود برای این شهرستان افتخارآفرینی کنند.

حاتمی در ادامه با بیان اینکه این هفته نیز به‌مانند هفته‌های گذشته روزها و نتایج خوبی برای ورزش شهرستان ایذه در رشته‌های تیمی و انفرادی رقم خورد، خاطرنشان کرد: اسماعیل موسوی دو و میدانی کار جوان ایذه‌ای در ماده ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر به اردوی تیم ملی دعوت شد و هم اکنون در این تمرینات حضور دارد.

وی به حضور سه بوکسور نوجوان این شهرستان در اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: پیمان شاهپری، حسین هادیان و محمد رضایی سه ورزشکاری هستند که پس از قهرمانی در کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدند و خود را برای مسابقات آسیایی آماده می‌کنند.

حاتمی در پایان با بیان اینکه بانوان ایذه‌ای برای حضور در تیم ملی فوتسال به اردو فرا خوانده شده‌اند، تصریح کرد: فرشته خسروی، طاهره مهدی‌پور و سهیلا ململی فوتسالیست‌هایی هستند که در این اردو خود را برای حضور در مسابقات جهانی گواتمالا آماده خواهند کرد.

انتهای پیام/ فارس/