برپایی نمایشگاه ۴ هزار جلدی کتاب در ایذه
برپایی نمایشگاه ۴ هزار جلدی کتاب در ایذه

نمایشگاه کتاب با بیش از ۴ هزار جلد در کتابخانه شهید مفتح ایذه افتتاح شد. به گزارش ایزنا،به‌مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب، ظهر امروز نمایشگاه کتاب با حضور مسئولان شهرستان در کتابخانه شهید مفتح افتتاح شد. رئیس کتابخانه‌های عمومی ایذه در این مراسم اظهار کرد: این نمایشگاه به‌مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی و با هدف […]

نمایشگاه کتاب با بیش از ۴ هزار جلد در کتابخانه شهید مفتح ایذه افتتاح شد.

به گزارش ایزنا،به‌مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب، ظهر امروز نمایشگاه کتاب با حضور مسئولان شهرستان در کتابخانه شهید مفتح افتتاح شد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی ایذه در این مراسم اظهار کرد: این نمایشگاه به‌مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی و با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی امسال نیز در کتابخانه شهید مفتح برگزار شد.

جبار نوروزی با بیان اینکه آسایش شهروندان ایذه‌ای برای تهیه کتاب های مورد نیاز خود از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است، افزود: در این نمایشگاه بیش از ۴ هزار جلد کتاب متنوع در زمینه‌های گوناگون عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه تا ۱۳ آذر در این محل دایر خواهد بود، خاطرنشان کرد: این کتاب ها با ۴۰ درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و امیدواریم مورد توجه مردم واقع شود.

نوروزی با اشاره به نواخته شدن زنگ کتاب در روز ۲۴ آبان در سطح مدارس شهرستان گفت: به‌مناسبت این هفته، ویژه‌برنامه گلریزان کتاب و مسابقه نقاشی فردا با حضور دانش آموزان در این نمایشگاه و کتابخانه برگزار خواهد شد.