بی‌توجهی مسئولان «ترمینال ایذه» به بخشنامه مصوب باعث «توقف اتوبوس» در پلیس‌راه شد
بی‌توجهی مسئولان «ترمینال ایذه» به بخشنامه مصوب باعث «توقف اتوبوس» در پلیس‌راه شد

بی‌توجهی مسئولان ترمینال ایذه به بخشنامه مصوب باعث توقف اتوبوس مسافربری برون استانی در پلیس‌راه دهدز شد. به گزارش ایزنا و به نقل از خبرگزاری فارس، امشب گزارش‌های مردمی و برخی از مسافران مسیر ایذه به استان‌های مرکزی کشور به دفتر خبرگزاری فارس خبر از توقف اتوبوس‌های مسافربری خوزستان به استان تهران داشت. گزارش‌های رسیده […]

بی‌توجهی مسئولان ترمینال ایذه به بخشنامه مصوب باعث توقف اتوبوس مسافربری برون استانی در پلیس‌راه دهدز شد.

به گزارش ایزنا و به نقل از خبرگزاری فارس، امشب گزارش‌های مردمی و برخی از مسافران مسیر ایذه به استان‌های مرکزی کشور به دفتر خبرگزاری فارس خبر از توقف اتوبوس‌های مسافربری خوزستان به استان تهران داشت.

گزارش‌های رسیده از توقف چند ساعته این اتوبوس‌ها در پلیس‌راه دهدز به‌عنوان آخرین پلیس‌راه استان خوزستان به‌سمت اصفهان و شهرکرد بود.

با پیگیری‌های انجام شده و پاسخ‌های برخی مدیران شهرستان و استانی، مشخص شد که با توجه به نزدیک بودن اربعین برای کاهش بار ترافیکی این جاده پر رفت و آمد، ایجاد سهولت و امنیت بیشتر برای مسافران ورودی به استان خوزستان، ابلاغی در راستای تغییر مسیر خطوط خوزستان به تهران تا ۲ روز بعد از اربعین به تمام پایانه‌ها و دفاتر مسافربری ارسال شده است.

بر این اساس تا مدت زمان مشخص تمام ترددهای خودروهای مسافربری مسیر خوزستان به تهران از سمت محور اندیمشک – خرم آباد به تهران امکان‌پذیر خواهد بود.

مسئولان پاسخ‌گو نیز از عدم توجه مدیران دفاتر ترمینالی به این بخشنامه ابراز گلایه داشته و بی‌توجهی‌های صورت گرفته توسط آنها را دلیل توقف اتوبوس‌های خط تهران در پلیس‌راه دهدز دانسته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، انتظار می‌رود که مسئولان پایانه‌های مسافربری به‌ویژه پایانه ایذه که همواره در بخش خدمات مسافربری با مشکلات زیادی مواجه بوده، توجه جدی‌تری نسبت به بخشنامه‌های ابلاغ شده داشته تا هم مسافرت‌ها در امنیت بیشتر صورت گرفته و هم مسافران در رسیدن به مقصد خود دچار مشکل و اتلاف شدن وقت نشوند.