دو مدال «نقره و برنز» حاصل تلاش کشتی‌گیران ایذه‌ای در جایزه بزرگ آذربایجان
دو مدال «نقره و برنز» حاصل تلاش کشتی‌گیران ایذه‌ای در جایزه بزرگ آذربایجان

دو کشتی‌گیر ایذه‌ای در رقابت‌های جایزه بزرگ آذربایجان موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز شدند. به گزارش ایزنا، مسابقات جایزه بزرگ کشتی فرنگی آذربایجان با کسب عناوین دوم، سوم و پنجمی برای کشتی‌گیران ایذه‌ای تیم ملی کشورمان به پایان رسید. در این رقابت‌ها مهرداد مردانی در وزن ۵۹ کیلوگرم، پیام بویری و رامین طاهری […]

دو کشتی‌گیر ایذه‌ای در رقابت‌های جایزه بزرگ آذربایجان موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز شدند.

به گزارش ایزنا، مسابقات جایزه بزرگ کشتی فرنگی آذربایجان با کسب عناوین دوم، سوم و پنجمی برای کشتی‌گیران ایذه‌ای تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

در این رقابت‌ها مهرداد مردانی در وزن ۵۹ کیلوگرم، پیام بویری و رامین طاهری در وزن ۷۵ کیلوگرم سه کشتی‌گیر ایذه‌ای بودند که تیم ملی کشورمان را همراهی کردند.

در وزن ۵۹ کیلوگرم مهرداد مردانی با نتیجه ۸ بر ۴ مغلوب المرات تسمرادوف نفر سوم جهان از ازبکستان شد.

مردانی با حضور این کشتی‌گیر ازبکستانی در دیدار فینال صاحب قرعه شانس مجدد شد و ابتدا در گروه بازنده‌ها با ضربه فنی فومیتاکا از ژاپن را شکست داد، وی در دیدار رده‌بندی مقابل تیلکی از آمریکا با نتیجه ۸ بر ۴ شکست خورد و پنجم شد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم پیام بویری در دور اول با نتیجه ۷ بر صفر کارلوس مونوز از کلمبیا را شکست داد، وی در دور بعد نیز با نتیجه ۸ بر صفر از سد آلابک عزیزبکوف از قرقیزستان گذشت.

در همین وزن رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر دلشادین توردیف از ازبکستان را مغلوب کرد.

دو نماینده کشورمان در دور بعد و برای حضور در دیدار فینال به مصاف یکدیگر رفتند که پیام بویری با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز و راهی دیدار فینال شد.

طاهری در دیدار رده‌بندی مقابل حریف قرقیزستانی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز و به مدال برنز رسید.

بویری در دیدار فینال مقابل کیم هیون وو قهرمان جهان و المپیک از کره جنوبی ۳ بر صفر شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

لازم به‌ذکر است، در وزن ۷۱ کیلوگرم نیز فرشاد بلفکه کشتی‌گیر پل دختری تیم سینا صنعت ایذه در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور داشت که در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۴ از سد روسلان تساریف از قرقیزستان گذشت اما در دور بعد مقابل بالینت کورپاسی از مجارستان با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست کورپاسی از استابلر، بلفکه از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سامان عزیزی کشتی گیر سنندجی تیم سینا صنعت در لیگ برتر باشگاه های کشور نیز چهارمین نماینده کشورمان در وزن ۸۵ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۴ بر یک مغلوب ژان بلنیوک قهرمان جهان از اوکراین شد و با توجه به حضور وی در دیدار فینال و نیز در گروه شانس با حاضر نشدن جردن هولم از آمریکا از سد وی گذشت.

عزیزی در دیدار رده‌بندی مقابل کریم‌فر با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و پنجم شد.

انتهای پیام/