از مشکلات بی‌پایان تا ابراز نارضایتی مشترکان از قطعی‌های اینترنت ایذه
از مشکلات بی‌پایان تا ابراز نارضایتی مشترکان از قطعی‌های اینترنت ایذه

مشترکان ایذه‌ای اینترنت شرکت مخابرات از وضعیت کندی و بی‌کیفیتی خدمات آن ابراز گلایه دارند. به گزارش ایزنا، شاید این گزارش جمع نوشته‌های مربوط به مشکلات اینترنت در سطح این شهرستان را به تعداد دو رقم برساند، مشکلاتی که حتی با تکرار آنها هم راه و چاره‌ای اندیشیده نشد. اینترنت هندلی ایذه بازهم در روزهای […]

مشترکان ایذه‌ای اینترنت شرکت مخابرات از وضعیت کندی و بی‌کیفیتی خدمات آن ابراز گلایه دارند.

به گزارش ایزنا، شاید این گزارش جمع نوشته‌های مربوط به مشکلات اینترنت در سطح این شهرستان را به تعداد دو رقم برساند، مشکلاتی که حتی با تکرار آنها هم راه و چاره‌ای اندیشیده نشد.

اینترنت هندلی ایذه بازهم در روزهای اخیر فریاد بسیاری از شهروندان را در آورد، تعداد مراجعات و اعلام گزارش به دفاتر ارائه خدمات را افزایش داده و تا حدودی درخواست‌های لغو اشتراک را در پی داشته است.

از این‌رو تنها پاسخی که از سوی این دفاتر ارائه اینترنت به مشترکان شهرستان داده می‌شود ترافیک زیاد خطوط و مشکل در زیرساخت‌های استانی اعلام می‌شود، پاسخی که بارها در گزارش‌های گوناگون جهت پیگیری و رفع به مخابرات استان خوزستان اعلام شد و مشکلات آن نیز بدون رفع تاکنون به‌حال خود باقی مانده است.

یکی از مشترکان اینترنت شرکت مخابرات در گفت‌و‌گو با ایزنا با بیان اینکه چند‌ماه از وضعیت نابسامان اینترنت در این شهرستان می‌گذرد، اظهار کرد: از وضعیت موجود و افت شدید سرعت اینترنت در ساعات مختلف شبانه‌روز بسیار ناراضی هستم و برای این موضوع جهت حذف اشتراک به دفتر خدمات و پشتیبان اینترنت مراجعه کردم.

حسین عزیزی با بیان اینکه تمام دفاتر خدمات اینترنت دلیل این خرابی و کندی اینترنت را در مرکز ارائه اینترنت استان می‌دانند، افزود: با توجه به خارج بودن این خرابی از دست مخابرات ایذه و ناتوانی من برای پیگیری قطعی روزانه در اهواز، راحت‌ترین راه تغییر در اپراتور ارائه دهنده اینترنت و روی آوردن به اینترنت شرکت‌های خصوصی بود.

وی با بیان اینکه امیدوارم اینترنت شرکت‌های خصوصی نیز دچار مشکل نشود، خاطرنشان کرد: با این رویه کندی اینترنت مخابرات و عدم وجود کیفیت مناسب در سرعت آن، روی آوردن شهروندان ایذه‌ای به اینترنت شرکت‌های خصوصی دور از انتظار نیست.

این مشکلات در حالی در روند ارائه خدمات اینترنت مشترکان ایذه‌ای وجود دارد که بارها شرکت مخابرات استان خوزستان و مسئولان این اداره در شهرستان‌ها در ماه‌های گذشته دلیل این قطعی و کمی سرعت را تغییر در سرور ارائه خدمات برای افزایش سرعت آن دانسته بودند.

با این‌حال نه تنها اینترنت شهرستان ایذه به‌سمت کیفیت بهتر و سریع‌تر شدن پیش نرفت، بلکه در این‌روزها به مرحله‌ای رسیده است که بسیاری از مشترکان آرزوی داشتن همان اینترنت گذشته را داردند.

انتهای پیام/