نیروگاه کارون۳ رتبه برتر نیروگاه های برق آبی کشور را کسب کرد
نیروگاه کارون۳ رتبه برتر نیروگاه های برق آبی کشور را کسب کرد

رتبه برتر نیروگاه های برق آبی کشور به سد و نیروگاه کارون۳ تعلق گرفت. به گزارش ایزنا؛ طبق ارزیابی به عمل آمده از تمامی نیروگاه های برق آبی توسط مدیریت شبکه برق کشور، نیروگاه کارون۳ در کنترل فرکانس اولیه با بیشترین امتیاز رتبه اول را کسب کرد. کنترل اولیه در هنگام تغییرات فرکانس در هنگام […]

رتبه برتر نیروگاه های برق آبی کشور به سد و نیروگاه کارون۳ تعلق گرفت.

کارون
به گزارش ایزنا؛ طبق ارزیابی به عمل آمده از تمامی نیروگاه های برق آبی توسط مدیریت شبکه برق کشور، نیروگاه کارون۳ در کنترل فرکانس اولیه با بیشترین امتیاز رتبه اول را کسب کرد.
کنترل اولیه در هنگام تغییرات فرکانس در هنگام بروز حوادث، کاهش تولید و … نقش اصلی را در حفظ و پایداری و امنیت شبکه برق کشور بر عهده دارد.
بر همین اساس، با توجه به تلاش و اقدامات ارزشمند نیروگاه کارون۳، لوح تقدیری از سوی “مصطفی رجبی مشهدی” معاونت راهبردی شبکه برق کشور به “نصرالله طاهری” مدیر عامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون۳ اهدا شد.
در این لوح تقدیر، خطاب به مدیر عامل شرکت بهره برداری سد و نیروگاه کارون ۳ آمده است: سرزمین ایران اسلامی همواره شاهد حضور مجاهدانی بی ادعا و مردانی بزرگ در سنگر خدمت خالصانه آحاد جامعه بوده است که هدفی جز کسب رضای خالق ندارد. لذا تلاش و پشتکار خستگی ناپذیر و اثرگذار جنابعالی، مدیران، کارشناسان و کلیه کارکنان محترم آن شرکت یکی از مصادیق عملی شعار مقام معظم رهبری در سال همدلی و هم زبانی بوده و مصداق کلام امام رئوف حضرت امام رضا (ع): من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، که به پاس قدردانی از تلاش ها و اقدامات ارزشمند آن شرکت شایسته تقدیری ارزنده هستید.

آب و برق/