حمایت پزشک نیکوکار از ۳۰ نیازمند ایذه‌ای
حمایت پزشک نیکوکار از ۳۰ نیازمند ایذه‌ای

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایذه گفت: یک پزشک ۳۰ نفر از نیازمندان این واحد را مورد حمایت خود قرار داد. به گزارش ایزنا، محمدرضا پرویزپور با اشاره به کمک یکی از خیران به نیازمندان کمیته امداد این شهرستان اظهار کرد: این پزشک خیر در اقدامی خداپسندانه با کمک مالی خود به نیازمندان و مددجویان […]

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایذه گفت: یک پزشک ۳۰ نفر از نیازمندان این واحد را مورد حمایت خود قرار داد.

کمیته-امداد-ایذه

به گزارش ایزنا، محمدرضا پرویزپور با اشاره به کمک یکی از خیران به نیازمندان کمیته امداد این شهرستان اظهار کرد: این پزشک خیر در اقدامی خداپسندانه با کمک مالی خود به نیازمندان و مددجویان این واحد به یاری آنها شتافت.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها در جهت رضای خداوند و یاری نیازمندان توسط خیران باید مورد توجه قرار گرفته و افزایش یابد، افزود: این پزشک نیکوکار علاوه بر کمک مالی خود برای پرداخت مبالغ نقدی ماهیانه به ۳۰ نفر از نیازمندان درخواست خود را ارائه داد تا به این نحو توانسته باشد گامی در جهت رفع گوشه‌ای از مشکلات آنها بردارد.

مدیر کمیته امداد خمینی ایذه با تشکر از حرکت خیرخواهانه این خیر خاطرنشان کرد: اگر هر یک از افراد که توانایی کمک به دیگران را دارند گوشه‌ای از نیازهای مردم نیازمند جامعه را رفع کنند برکت الهی و توشه آخرت خود را فراهم کرده‌اند.

پرویزپور در پایان، با اشاره به امدادرسانی به محرومان مناطق صعب‌العبور در این شهرستان، عنوان کرد: تعداد ۲۰ کیسه آرد در بین مردم روستاهای برف‌گیر جوکار و برآفتاب شهر دهدز توزیع شد.

فارس/