وقتی ایذه اهواز می‌شود!!!  / عکس
وقتی ایذه اهواز می‌شود!!!  / عکس

گزارشی از وضعیت مشابه فاضلاب در شهر ایذه نسبت به اهواز. به گزارش ایزنا، شاید همین سال گذشته در خاطر همه مردم این شهر باشد که خیابان‌ها و آسفالت نابه‌سامان شهر ایذه غرق در کنده‌کاری‌های مخصوص به پروژه فاضلاب بود و همان اندک آسفالت سالم در برخی از خیابان‌های شهر نیز جای خود را به […]

گزارشی از وضعیت مشابه فاضلاب در شهر ایذه نسبت به اهواز.

به گزارش ایزنا، شاید همین سال گذشته در خاطر همه مردم این شهر باشد که خیابان‌ها و آسفالت نابه‌سامان شهر ایذه غرق در کنده‌کاری‌های مخصوص به پروژه فاضلاب بود و همان اندک آسفالت سالم در برخی از خیابان‌های شهر نیز جای خود را به امواج بعد از آسفالت روی محل لوله‌های فاضلاب داد.

اما با وجود اینکه طرح فاضلاب تنها به برخی از کوچه‌ها و اندک خیابان‌های سطح شهر رسید، نا‌تمام پایان یافتن طرحی که گمان می‌رفت با توجه به وعده‌های صورت گرفته در زمان اجرا، ۵ ساله در خدمت مردم قرار بگیرد، اینک تنها در سطح کمی از شهر نیمه کاره به پایان رسید.

با این وجود گمان می‌رفت که لوله‌های استفاده در این طرح از ظرفیت کافی برای آینده شهر برخوردار نبوده و شرایط را در آینده به گونه‌ای رقم بزند که نیاز به تغییر در آن حس شود.

فاضلاب-ایذه-1

فاضلاب-ایذه21با اینکه این پروژه به پایان نرسید اما ظاهرا مشکل برخی آن در برخی از محلات شهر ایذه خود را نمایان کرده و نمایی از روزهای بارانی و برخی از روزهای شهر اهواز که غرق در آب فاضلاب می‌شود برای ما تداعی می‌شود.

خروج آب از دهانه لوله فاضلاب منهی به استادیوم یکی از حالاتی است که از ماه گذشت جلوی درب ورودی استادیوم دیده می شود و خیابان را غرق در آب کرده است.

شاید خروج آب از دهانه این مکان به‌دلیل بسته بودن راه خروجی باشد، اما چگونه و از کجا آب به این محل وارد می‌شود نیز از سوالاتی است که مسئولان مربوطه اجرای این طرح باید پیگیر آن بوده تا عابران ورزشی‌ترین نقطه شهر دچار عوارض و مشکلات آلودگی‌های احتمالی آن نشوند.

انتهای پیام/*